Nákup systému panelové stěny pro plochu výstavního prostoru AM Žižkov
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup systému panelové stěny pro plochu výstavního prostoru AM Žižkov
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/21/V00017123
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00017123
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum zrušení ZP
22. 07. 2021 08:50
Datum uveřejnění ZP na profil
30. 06. 2021 07:14
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
19. 07. 2021 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je dodat mobilní a flexibilní výstavní fundus pro krátkodobě i střednědobé výstavy do nově zrekonstruovaných výstavních prostor Armádního muzea na Žižkově (dále jen „zboží“) dle „Specifikace požadovaného zboží“ uvedené v příloze č. 1 návrhu Kupní smlouvy, která je přílohou této výzvy a jeho dodání kupujícímu do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy. Kupující požaduje záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců. Kupní cena zboží včetně DPH, a včetně dodání zboží do místa plnění. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Kupní smlouvy“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Další požadavky: • Požadujeme předvedení funkčních vzorků u dodavatele (popřípadě stávajícího uživatele) a předvedení montáže a demontáže (prohlídku uskutečnit po dobu lhůty pro podání nabídek). Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Kupující je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Prodávající je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení kupujícímu. Kupující neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti dodaného zboží bude provedena na místě plnění při převzetí zboží. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady prodávajícího včetně dopravy zboží do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Požadavky na kvalifikaci: • Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD) • Dodání alespoň tří referencí na muzejní nebo galerijní instituce, které daný fundus užívají. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Jednotkové ceny vyplňte v příloze č. 2 návrhu kupní smlouvy „Závazná cenová nabídka“. Do těchto cen zahrňte veškeré náklady spojené s plněním zakázky. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu kupní smlouvy „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní, podepíše a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že nabídková cena bude podepsána jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.
Kód z číselníku NIPEZ
79956000-0
Název z číselníku NIPEZ
Organizace veletrhů a výstav
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
79956000-0
Název z číselníku CPV
Organizace veletrhů a výstav
Textové pole pro popis místa plnění
Vojenský historický ústav Praha (Armádní muzeum Žižkov), U Památníku 1600/2, 130 05 Praha 3 – Žižkov (GPS: 50.0874358N, 14.4449658E)
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Organizace veletrhů a výstav | 79956000-0 | Organizace veletrhů a výstav | Předmětem veřejné zakázky je dodat mobilní a flexibilní výstavní fundus pro krátkodobě i střednědobé výstavy do nově zrekonstruovaných výstavních prostor Armádního muzea na Žižkově. | |
Služby muzeí | 92521000-9 | Služby muzeí | Předmětem veřejné zakázky je dodat mobilní a flexibilní výstavní fundus pro krátkodobě i střednědobé výstavy do nově zrekonstruovaných výstavních prostor Armádního muzea na Žižkově. |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 07. 2021 09:03 | Uveřejnění o zrušení | |||
13. 07. 2021 09:10 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | 22. 07. 2021 09:07 | Ing. Petr Špička | |
12. 07. 2021 11:32 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 22. 07. 2021 09:08 | Ing. Petr Špička | |
30. 06. 2021 07:14 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 22. 07. 2021 09:08 | Ing. Petr Špička |