Společenské a kulturní centrum v Kuřimi – dodávka vnitřního vybavení II.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Společenské a kulturní centrum v Kuřimi – dodávka vnitřního vybavení II.
Zadavatel
Město KuřimSystémové číslo NEN
N006/19/V00002638
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ano
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00002638
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
5 900 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
04. 02. 2019 17:07
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
08. 03. 2019 11:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Daniel
Příjmení
Jadrníček
jadrnicek@akfiala.cz
Telefon 1
+420 541211528
Telefon 2
+420 607093632
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění části 1 veřejné zakázky je výroba, doprava, montáž a napojení na inženýrské rozvody interiérového nábytku pevně spojeného se stavbou pro Společenské a kulturní centrum v Kuřimi. Předmět plnění části 1 veřejné zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (příloha dokumentace zadávacího řízení) a v projektové dokumentaci pro provádění stavby – Interiér, zpracované v 08/2018 generálním projektantem stavby, společností ARCHTEAM PROJEKTOVÁ KANCELÁŘ s.r.o. (dále jen „projektová dokumentace“) (příloha dokumentace zadávacího řízení). Předmětem plnění části 2 veřejné zakázky je nákup, doprava a umístění volného nábytku pro Společenské a kulturní centrum v Kuřimi. Předmět plnění části 2 veřejné zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (příloha dokumentace zadávacího řízení) a v projektové dokumentaci (příloha dokumentace zadávacího řízení). Předmětem plnění části 3 veřejné zakázky je dodávka ostatního vybavení a informačního a orientačního systému pro Společenské a kulturní centrum v Kuřimi. Předmět plnění části 3 veřejné zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (příloha dokumentace zadávacího řízení) a v projektové dokumentaci (příloha dokumentace zadávacího řízení).
Kód z číselníku NIPEZ
39000000-2
Název z číselníku NIPEZ
Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
Hlavní místo plnění
Jihomoravský kraj
Kód z číselníku CPV
39000000-2
Název z číselníku CPV
Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 06. 2019 15:09 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
01. 04. 2019 21:08 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru - část 3. | |||
01. 04. 2019 21:07 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru - část 2. | |||
01. 04. 2019 21:05 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru - část 1. | |||
20. 02. 2019 17:17 | Došlo k uveřejnění dokumentu Vysvětlení, změna, doplnění č. 2_signed.pdf. | |||
20. 02. 2019 15:10 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
20. 02. 2019 14:39 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
19. 02. 2019 18:55 | Došlo k uveřejnění dokumentu certifikat_dodavatele.cer. | 20. 02. 2019 14:01 | Mgr. Daniel Jadrníček | |
19. 02. 2019 18:29 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
19. 02. 2019 18:20 | Došlo k uveřejnění dokumentu 02.0 Dokumentace zadávacího řízení vč. příloh.rar. | 20. 02. 2019 14:01 | Mgr. Daniel Jadrníček |
Evidence uveřejnění ve VVZ
30. 05. 2019 00:00 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu |