Kancelářské potřeby - nákup

Základní informace


Název zadávacího postupu

Kancelářské potřeby - nákup

Systémové číslo NEN

N006/18/V00010242

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00010242

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

21. 06. 2018 11:03

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Marcela

Příjmení

Klemová

Funkce/pracovní pozice

AP 56

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejných zakázek zadávaných na základě rámcové dohody jsou průběžné dodávky kancelářských prostředků specifikovaných v příloze č. 4 zadávací dokumentace - Cenový koš zboží (dále jen "zboží") v rozsahu specifikovaném zadavatelem v jednotlivých písemných objednávkách (výzvách k plnění). Rozsah objednávaného zboží je dán číselníkem komodit a komoditních kategorií NIPEZ 11 (s výjimkou CPV 30191400-8 Skartovačky) a dalšími NIPEZ, které je nutné pořizovat současně s kancelářskými potřebami. Číselník NIPEZ 11 a konkrétní z NIPEZ 13, 16, 21, 37 je přílohou č. 3 - Rámcové dohody.

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ano

Identifikátor ZP na archivním profilu zadavatele

VZ0019554

Původní kód profilu

Tenderarena

Systémové číslo ET

VZ0019554

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 08. 2019 10:30Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 08. 2019 10:21Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail07. 01. 2019 10:03Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 07. 2018 07:56Došlo k uveřejnění dokumentu Dodatek č. 1.
Detail21. 06. 2018 21:09Uveřejnění výsledku
Detail21. 06. 2018 11:03Uveřejnění zadávacích podmínek