Dodávka architektonických modelů hradu Hukvaldy včetně vitrín
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodávka architektonických modelů hradu Hukvaldy včetně vitrín
Zadavatel
Moravskoslezský krajSystémové číslo NEN
N006/17/V00008113
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P17V00008113
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
830 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
09. 11. 2017 15:50
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
28. 11. 2017 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Jana
Příjmení
Mojžíšková
Titul za jménem
Ph.D.
Funkce/pracovní pozice
referent veřejných zakázek
jana.mojziskova@msk.cz
Telefon 1
+420 595622966
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je komplexní dodávka architektonických modelů včetně vitrín za účelem prezentace hradu Hukvaldy v rámci projektu „Každá história si zaslúži svoj priestor“ operačního programu INTERREG V-A SK-CZ. Součástí předmětu plnění jsou rovněž minimálně 3 konzultace (viz čl. VI odst. 4 obchodních podmínek). Celková hmotnost modelů včetně vitrín musí respektovat nejvyšší možnou přípustnou užitnou nosnost dubové komnaty dle vyjádření Ing. arch. Víta Bělíka ze dne 9.10.2017 (Profix, s.r.o., IČO: 46974105, viz příloha č. 1 obchodních podmínek a dokument „Vyjádření - nosnost podlahy.pdf“ – viz zadávací dokumentace). Podrobná specifikace je uvedena v obchodních podmínkách, zejména v příloze č. 1 obchodních podmínek (Specifikace díla – zhotovení architektonických modelů hradu Hukvaldy). Prohlídka místa plnění: V případě zájmu o prohlídku místa plnění se zájemci přihlásí e-mailem na adresu: jana.mojziskova@msk.cz nejpozději do 16. 11. 2017 do 12:00 hodin. V případě, že se zájemci na prohlídku přihlásí, prohlídka místa plnění se bude konat dne 20. 11. 2017, sraz zájemců bude v 12:00 hodin u hlavního vstupu do obory (tj. z centra obce Hukvaldy). V případě, že se zájemci do výše uvedené doby na prohlídku nepřihlásí, zadavatel prohlídku místa plnění nebude organizovat.
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 08. 2018 10:44 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
22. 01. 2018 09:33 | Uveřejnění účastníků | |||
22. 01. 2018 09:33 | Uveřejnění výsledku | |||
13. 12. 2017 15:37 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. | |||
22. 11. 2017 10:55 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
22. 11. 2017 10:54 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
09. 11. 2017 15:50 | Uveřejnění zadávacích podmínek |