SU/8/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Crhov
Základní informace
Název zadávacího postupu
SU/8/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Crhov
Systémové číslo NEN
N006/25/V00023393
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00023393
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
12. 08. 2025 07:55
Předmět
Popis předmětu
Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 87/2025 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedených nemovitých věcí. Předmětem ocenění jsou pozemky: - st.p.č. 19 o výměře 51 m2, zastavěná plocha nádvoří Na pozemku stojí stavba: Crhov, č.e. 1, rod.rekr, LV 22 - p.p.č. 170/1 o výměře 527 m2, zahrada, zemědělský půdní fond zapsané v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 pro k.ú. Crhov, obec Štíty. Pozemky se nachází v centru části Crhova, který spadá pod město Štíty. Pozemky leží ve velmi svažitém terénu, přístup je přes pozemky třetích osob. Pozemek st.p.č. 19 v k.ú. Crhov je zastavěn stavbou pro rodinnou rekreaci e.č. 1 ve vlastnictví pana Milana Holotíka. Pozemek p.p.č. 170/1 v k.ú. Crhov je zatravněný s náletovými dřevinami, tvoří funkční celek se stavbou na st.p.č. 19 v k.ú. Crhov a jedinou přístupovou cestu k této stavbě. Dle platného územního plánu města Štíty se předmětné pozemky v k.ú. Crhov nachází v zastavěném území v ploše s rozdílným způsobem využití – plochy bydlení v rodinných domech – venkovské (BV). V případě, že znalec zjistí u oceňovaného majetku na místě samém příslušenství, jež není jmenováno ve výše zmíněném popisu, kontaktuje cenového referenta ke konzultaci. Znalecký posudek bude vypracován pro účely prodeje předmětných pozemků v k.ú. Crhov formou přímého prodeje vlastníkovi stavby na st.p.č. 19 v k.ú. Crhov. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM (ortofotomapa) a ilustrativní fotografie. Přílohou výzvy je „nabídkový list“. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání závazných cenových nabídek je stanoven do 27. 7. 2025. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Nabídku jsou oprávněni zhotovitelé podat pouze prostřednictvím NEN, a to v souladu s podmínkami stanovenými ve výzvě k podání nabídky a Smlouvě. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena v termínu po 29. 7. 2025 s termínem dodání znaleckého posudku nejpozději do 30 kalendářních dnů po akceptaci objednávky, a to ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a v elektronické podobě ve formátu pdf na adresu Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, OP Šumperk, M.R. Štefánika 20, 787 01 Šumperk. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2025. V souladu s ustanovením Čl. 2.3. odst. f) Rámcové dohody č. 87/2025 musí být objednávka akceptována zhotovitelem prostřednictvím „NEN“ do 2 pracovních dnů. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Pavel Dítě tel: 583 481 136 email: pavel.dite@uzsvm.gov.cz Michaela Horčičková Kumpoštová tel: 583 481 135 email: michaela.horcickovakumpostova@uzsvm.gov.cz
Kód z číselníku NIPEZ
71319000-7
Název z číselníku NIPEZ
Služby soudních znalců
Hlavní místo plnění
Olomoucký kraj
Kód z číselníku CPV
71319000-7
Název z číselníku CPV
Služby soudních znalců
Název předmětu
Služby soudních znalců
Položky předmětu
Místo plnění
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P25V00010081
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 08. 2025 07:55 | Uveřejnění účastníků | |||
12. 08. 2025 07:55 | Uveřejnění výsledku |