SU/8/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Crhov

Základní informace


Název zadávacího postupu

SU/8/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Crhov

Systémové číslo NEN

N006/25/V00023393

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00023393

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda s obnovením soutěže

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

12. 08. 2025 07:55

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Pavel

Příjmení

Dítě

Předmět


Popis předmětu

Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 87/2025 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedených nemovitých věcí. Předmětem ocenění jsou pozemky: - st.p.č. 19 o výměře 51 m2, zastavěná plocha nádvoří Na pozemku stojí stavba: Crhov, č.e. 1, rod.rekr, LV 22 - p.p.č. 170/1 o výměře 527 m2, zahrada, zemědělský půdní fond zapsané v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 pro k.ú. Crhov, obec Štíty. Pozemky se nachází v centru části Crhova, který spadá pod město Štíty. Pozemky leží ve velmi svažitém terénu, přístup je přes pozemky třetích osob. Pozemek st.p.č. 19 v k.ú. Crhov je zastavěn stavbou pro rodinnou rekreaci e.č. 1 ve vlastnictví pana Milana Holotíka. Pozemek p.p.č. 170/1 v k.ú. Crhov je zatravněný s náletovými dřevinami, tvoří funkční celek se stavbou na st.p.č. 19 v k.ú. Crhov a jedinou přístupovou cestu k této stavbě. Dle platného územního plánu města Štíty se předmětné pozemky v k.ú. Crhov nachází v zastavěném území v ploše s rozdílným způsobem využití – plochy bydlení v rodinných domech – venkovské (BV). V případě, že znalec zjistí u oceňovaného majetku na místě samém příslušenství, jež není jmenováno ve výše zmíněném popisu, kontaktuje cenového referenta ke konzultaci. Znalecký posudek bude vypracován pro účely prodeje předmětných pozemků v k.ú. Crhov formou přímého prodeje vlastníkovi stavby na st.p.č. 19 v k.ú. Crhov. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM (ortofotomapa) a ilustrativní fotografie. Přílohou výzvy je „nabídkový list“. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání závazných cenových nabídek je stanoven do 27. 7. 2025. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Nabídku jsou oprávněni zhotovitelé podat pouze prostřednictvím NEN, a to v souladu s podmínkami stanovenými ve výzvě k podání nabídky a Smlouvě. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena v termínu po 29. 7. 2025 s termínem dodání znaleckého posudku nejpozději do 30 kalendářních dnů po akceptaci objednávky, a to ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a v elektronické podobě ve formátu pdf na adresu Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, OP Šumperk, M.R. Štefánika 20, 787 01 Šumperk. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2025. V souladu s ustanovením Čl. 2.3. odst. f) Rámcové dohody č. 87/2025 musí být objednávka akceptována zhotovitelem prostřednictvím „NEN“ do 2 pracovních dnů. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Pavel Dítě tel: 583 481 136 email: pavel.dite@uzsvm.gov.cz Michaela Horčičková Kumpoštová tel: 583 481 135 email: michaela.horcickovakumpostova@uzsvm.gov.cz

Kód z číselníku NIPEZ

71319000-7

Název z číselníku NIPEZ

Služby soudních znalců

Hlavní místo plnění

Olomoucký kraj

Kód z číselníku CPV

71319000-7

Název z číselníku CPV

Služby soudních znalců

Název předmětu

Služby soudních znalců

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P25V00010081

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail12. 08. 2025 07:55Uveřejnění účastníků
Detail12. 08. 2025 07:55Uveřejnění výsledku