KLIENTSKÁ ČÁST EVROPSKÉ PENĚŽENKY DIGITÁLNÍ IDENTITY (EUDIW)

Základní informace


Název zadávacího postupu

KLIENTSKÁ ČÁST EVROPSKÉ PENĚŽENKY DIGITÁLNÍ IDENTITY (EUDIW)

Systémové číslo NEN

N006/25/V00006605

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2025-016593

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00006605

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Řízení se soutěžním dialogem

Specifikace zadávacího řízení

řízení se soutěžním dialogem

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

03/31/2025, 10:32 AM

Specifikace podání


Lhůta pro podání žádostí o účast

05/02/2025, 11:00 AM

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Tomáš

Příjmení

Halfar

E-mail

tomas.halfar@havelpartners.cz

Telefon 1

+420 734692476

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky („veřejná zakázka“ nebo „koncese“) je závazek dodavatele zajistit komplexně organizační, HW a SW vybavení potřebné pro poskytování klientské části evropské peněženky digitální identity („EUDIW“) ve smyslu dle článku 5a odst. 2 nařízení eIDAS v České republice a poskytovat ji na vlastní účet a odpovědnost jako službu občanům a rezidentům ČR. Poskytovatel bude povinen zajistit pro uživatele přístupnou možnost získání a aktivace EUDIW („onboarding“) stejně jako ukončení a deaktivaci uživatele („offboarding“) za podmínek a způsobem definovaným v tomto zadávacím řízení. Při zajištění a poskytování klientské části EUDIW bude dodavatel povinen postupovat v souladu s příslušnými obecně závaznými legislativními akty a jejich případnými změnami. Zadavatel předpokládá, že pro účely plnění předmětu koncese zajistí, že kvalifikované certifikáty pro elektronické podpisy bude vydávat Státní správa služeb vytvářejících důvěru, s. p. o. („SSSVD“) držitelům EUDIW s identifikačním údajem – personal identification data („PID“) vydaným Českou republikou. Těmto uživatelům bude umožněno používat elektronický podpis pro neprofesionální účely bezplatně. Zadavatel si vyhrazuje projednat tento předpoklad v rámci jednání s dodavateli v soutěžním dialogu. Zadavatel v Příloze č. 3 Zadávací dokumentace upravil aktuální východiska a předpoklady na řešení klientské části EUDIW, která budou v průběhu zadávacího řízení upravována s ohledem na legislativní vývoj a výsledky projednání těchto východisek a předpokladů na řešení klientské části EUDIW v jednání mezi Zadavatelem a dodavateli. Požadavky Zadavatele budou v průběhu zadávacího řízení upravovány v návaznosti na řešení poskytování klientské části EUDIW nalezená v řízení se soutěžním dialogem. Zadavatel své požadavky upraví také v návaznosti na právní úpravu přijímanou v průběhu zadávacího řízení. Předmět, rozsah a způsob poskytování služeb, které jsou předmětem této veřejné zakázky, budou předmětem jednání mezi Zadavatelem a dodavateli v rámci soutěžního dialogu. Předmět veřejné zakázky bude dále blíže popsán ve smluvních podmínkách (dále jen „Smluvní podmínky“, „Návrh Smlouvy“ nebo „Smlouva“ dle kontextu), které Zadavatel poskytne účastníkům zadávacího řízení společně s Výzvou k účasti v soutěžním dialogu. Návrh Smlouvy a vymezení předmětu, rozsahu a způsobu poskytovaní služeb budou předmětem jednání v soutěžního dialogu mezi Zadavatelem a dodavateli (tj. Návrhem smlouvy poskytnutým v rámci Výzvy k účasti v soutěžním dialogu se rozumí podklad pro jednání v rámci soutěžního dialogu). Zadavatel dále upřesní požadavky na předmět veřejné zakázky, resp. specifikuje předmět soutěžního dialogu, ve Výzvě k účasti v soutěžním dialogu. V návaznosti na Výzvu k účasti v soutěžním dialogu může Zadavatel kvalifikovaným účastníkům po předložení prohlášení o zachování mlčenlivosti poskytnout další podklady (blíže viz čl. 4.3 Zadávací dokumentace). Cílem soutěžního dialogu je vhodné nastavení smluvních a technických podmínek plnění veřejné zakázky tak, aby odpovídalo potřebám Zadavatele a příslušné aktuální právní úpravě po celou dobu trvání Smlouvy. Informace a údaje obsažené v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele tedy představují požadavky Zadavatele, které jsou mu známy v době zahájení řízení se soutěžním dialogem. Informace uvedené v Zadávací dokumentaci vyjadřují pouze obecný záměr a základní představy Zadavatele o plnění veřejné zakázky.

Kód z číselníku NIPEZ

72000000-5

Název z číselníku NIPEZ

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

72000000-5

Název z číselníku CPV

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Název předmětu

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Textové pole pro popis místa plnění

Hlavním místem plnění je Česká republika.

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail03/31/2025, 10:32 AMUveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


03/27/2025, 12:00 AM03/31/2025, 12:00 AMF2025-016593Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka