Dodání vestavěných pečících trub a varných desek

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání vestavěných pečících trub a varných desek

Systémové číslo NEN

N006/23/V00007408

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00007408

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

17. 03. 2023 12:45

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

28. 03. 2023 08:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Vestavěná pečící trouba 10 kusů Varná deska 10 kusů Dále viz příloha č. 1 této výzvy - Technická specifikace Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Jiří Löbl tel.: 974 823 397; e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Bartolomějská 306/7, Praha 1 - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

39710000-2

Název z číselníku NIPEZ

Elektrické přístroje pro domácnost

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

39710000-2

Název z číselníku CPV

Elektrické přístroje pro domácnost

Název předmětu

Elektrické přístroje pro domácnost

Textové pole pro popis místa plnění

Policejní akademie ČR (hospodářská skupina SPJ Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy), Lhotecká 559/7, 143 01 Praha 4, kontaktní osoba pro přejímku zboží pan Svatopluk Nevrlý, tel.: 974 827 404; mobil: 731 350 850, e-mail: svatopluk.nevrly@pcr.cz

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail31. 03. 2023 13:07Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail17. 03. 2023 12:45Uveřejnění zadávacích podmínek