Dodání materiálu k náboru nových uchazečů
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání materiálu k náboru nových uchazečů
Systémové číslo NEN
N006/22/V00015663
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00015663
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 06. 2022 16:39
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
27. 06. 2022 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Předmět plnění: Předmětem nákupu jsou předměty využívané při aktivitách cílených na nábor nových uchazečů Oddělením náboru a personální stabilizace Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy. Jedná se o nůžkový stan s bočnicemi, potiskem a kovovým závažím, stoly a židle. Technická specifikace: Stan - rozkládací stan s potiskem na bočnicích - ocelová rozkládací konstrukce, šroubované spoje, výškově stavitelný - rozměr 3 x 3 m - střecha musí být součástí a během skládání stanu ji není třeba demontovat - opláštění nepropouští vodu, odolává plísni a má sníženou hořlavost - barva - modrá - bočnice – 3 ks demontovatelné s vnějším barevným potiskem o velikosti max. 1 x 1 m - stěny střechy na všech 4 stranách logo PČR s názvem krajského ředitelství - 4 ks kovového závaží pro stabilizaci stanu Skládací půlený stůl - rozměr rozloženého stolu min. 180x75x70 (d x š x v) - rozměr složeného stolu max. 100x75x12 (d x š x v) - barva - šedá - nosnost stolu min. 200 kg - desky stolu z pevnostního materiálu - ocelová konstrukce nohou - rukojeť pro přenášení Židle - nosnost min. 120 kg - hmotnost max. 8 kg - barva: šedá nebo černá - materiál: kovová konstrukce, plastové sedátko Další požadavky zadavatele: -zadavatel požaduje po vybraném účastníkovi před dodáním zboží provedení názorné ukázky jeho složení a rozložení - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - návod na použití v českém jazyce - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 30 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Martina Novotná, DiS. - tel.: 974 822 722; 703 823 840 Odbor personální, oddělení náboru a personální stabilizace Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat předložení vzorků - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
79600000-0
Název z číselníku NIPEZ
Nábor zaměstnanců
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
79600000-0
Název z číselníku CPV
Nábor zaměstnanců
Textové pole pro popis místa plnění
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle (odbor personální; pracoviště personálního oddělení náboru a personální stabilizace) Kontaktní osoba: Bc. Martina Novotná, DiS. tel.: 974 822 722; 703 823 840
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Nábor zaměstnanců | 79600000-0 | Nábor zaměstnanců | Předmětem nákupu jsou předměty využívané při aktivitách cílených na nábor nových uchazečů Oddělením náboru a personální stabilizace Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy. Jedná se o nůžkový stan s bočnicemi, potiskem a kovovým závažím, stoly a židle. |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
16. 06. 2022 16:39 | Uveřejnění zadávacích podmínek |