Dodání úklidových vozíků včetně příslušenství pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání úklidových vozíků včetně příslušenství pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo NEN

N006/19/V00028696

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00028696

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 10. 2019 12:20

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

16. 10. 2019 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Úklidové vozíky a úklidové pomůcky Specifikace úklidového vozíku: Vozík obsahuje: podvozek 2x17L, vodítko, 2x kbelík 17L, košík na vodítko + kbelík 6L, podpěra mopu, držák tyče, ždímač plochých mopů. š/v/h/ - 62x90x62cm Specifikace úklidových pomůcek vi přílohy č. 2 a 3 Výzvy k podání nabídek Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží zboží musí být určeno (schváleno) pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 3 výzvy cenová a specifikační tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - jednorázové dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Jaroslav Hájek OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel.: 974 823 434; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

39224000-8

Název z číselníku NIPEZ

Kartáčnické výrobky různých typů

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

39224000-8

Název z číselníku CPV

Kartáčnické výrobky různých typů

Textové pole pro popis místa plnění

Šermířská, Praha 6 – Strahov (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy) kontaktní osoba: Jaroslav Wasserbauer; tel.: 731 553 347; 974 823 310

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKartáčnické výrobky různých typů39224000-8Kartáčnické výrobky různých typůúklidové vozíky a úklidové pomůcky

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail21. 10. 2019 15:52Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail07. 10. 2019 12:20Uveřejnění zadávacích podmínek