Dodání úklidových vozíků včetně příslušenství pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání úklidových vozíků včetně příslušenství pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Systémové číslo NEN
N006/19/V00028696
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00028696
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
07. 10. 2019 12:20
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
16. 10. 2019 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Úklidové vozíky a úklidové pomůcky Specifikace úklidového vozíku: Vozík obsahuje: podvozek 2x17L, vodítko, 2x kbelík 17L, košík na vodítko + kbelík 6L, podpěra mopu, držák tyče, ždímač plochých mopů. š/v/h/ - 62x90x62cm Specifikace úklidových pomůcek vi přílohy č. 2 a 3 Výzvy k podání nabídek Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží zboží musí být určeno (schváleno) pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 3 výzvy cenová a specifikační tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - jednorázové dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Jaroslav Hájek OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel.: 974 823 434; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
39224000-8
Název z číselníku NIPEZ
Kartáčnické výrobky různých typů
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39224000-8
Název z číselníku CPV
Kartáčnické výrobky různých typů
Textové pole pro popis místa plnění
Šermířská, Praha 6 – Strahov (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy) kontaktní osoba: Jaroslav Wasserbauer; tel.: 731 553 347; 974 823 310
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Kartáčnické výrobky různých typů | 39224000-8 | Kartáčnické výrobky různých typů | úklidové vozíky a úklidové pomůcky |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
21. 10. 2019 15:52 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
07. 10. 2019 12:20 | Uveřejnění zadávacích podmínek |