Dodání čistících a odvápňovacích tablet do kávovarů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání čistících a odvápňovacích tablet do kávovarů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo NEN

N006/19/V00020973

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00020973

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

23. 07. 2019 12:44

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

01. 08. 2019 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

čistící a odvápňovací tablety do kávovarů těchto značek: JURA; NIVONA; DELONGHI Popis předmětu plnění: - Prostředek pro odvápnění Delonghi/Eco Decalk - Tablety čistící do kávovaru JURA - Tablety na odvápnění kávovaru JURA - Roztok čistící zbytka mléka JURA 250 ml - Tablety čistící do kávovaru NIVONA - Odstraňovač vodního kamene do kávovaru NIVONA - Tablety na odvápnění 2v1 dále viz příloha č. 1 specifikační a cenová tabulka Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů - pouze originální materiál- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy specifikační a cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.

Kód z číselníku NIPEZ

39220000-0

Název z číselníku NIPEZ

Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

39220000-0

Název z číselníku CPV

Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství

Textové pole pro popis místa plnění

Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731553015; 974 823 404)

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství39220000-0Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinstvíčistící a odvápňovací prostředky do kávovarů

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail23. 07. 2019 12:44Uveřejnění zadávacích podmínek