Dodání čistících a odvápňovacích tablet do kávovarů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání čistících a odvápňovacích tablet do kávovarů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Systémové číslo NEN
N006/19/V00020973
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00020973
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
23. 07. 2019 12:44
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
01. 08. 2019 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
čistící a odvápňovací tablety do kávovarů těchto značek: JURA; NIVONA; DELONGHI Popis předmětu plnění: - Prostředek pro odvápnění Delonghi/Eco Decalk - Tablety čistící do kávovaru JURA - Tablety na odvápnění kávovaru JURA - Roztok čistící zbytka mléka JURA 250 ml - Tablety čistící do kávovaru NIVONA - Odstraňovač vodního kamene do kávovaru NIVONA - Tablety na odvápnění 2v1 dále viz příloha č. 1 specifikační a cenová tabulka Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů - pouze originální materiál- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy specifikační a cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
Kód z číselníku NIPEZ
39220000-0
Název z číselníku NIPEZ
Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39220000-0
Název z číselníku CPV
Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství
Textové pole pro popis místa plnění
Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731553015; 974 823 404)
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství | 39220000-0 | Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství | čistící a odvápňovací prostředky do kávovarů |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
23. 07. 2019 12:44 | Uveřejnění zadávacích podmínek |