Dodání jídelních talířů pro RZ Morava Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání jídelních talířů pro RZ Morava Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo NEN

N006/19/V00023677

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00023677

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

20. 08. 2019 08:53

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

27. 08. 2019 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Popis předmětu plnění: 80 ks talíř hluboký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 23 cm 80 ks talíř mělký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 27 cm Další požadavky zadavatele: Dodání: - požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 Krycí list výzvy k podání nabídek) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - jednorázové dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba v technické věci výběrového řízení: pí. Monika Di Maggio; OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy tel.: 974 823 448; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

39221210-2

Název z číselníku NIPEZ

Talíře

Hlavní místo plnění

Olomoucký kraj

Kód z číselníku CPV

39221210-2

Název z číselníku CPV

Talíře

Textové pole pro popis místa plnění

rekreační zařízení MORAVA Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Hornická 301, 788 32 Staré Město pod Sněžníkem kontaktní osoba: Petr Březina; tel.: 974 779 520; 731 553 003

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailTalíře39221210-2Talíře80 ks talíř hluboký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 23 cm 80 ks talíř mělký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 27 cm

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail28. 08. 2019 09:06Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail20. 08. 2019 08:53Uveřejnění zadávacích podmínek