Dodání jídelních talířů pro RZ Morava Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání jídelních talířů pro RZ Morava Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Systémové číslo NEN
N006/19/V00023677
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00023677
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
20. 08. 2019 08:53
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
27. 08. 2019 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Popis předmětu plnění: 80 ks talíř hluboký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 23 cm 80 ks talíř mělký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 27 cm Další požadavky zadavatele: Dodání: - požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 Krycí list výzvy k podání nabídek) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - jednorázové dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba v technické věci výběrového řízení: pí. Monika Di Maggio; OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy tel.: 974 823 448; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
39221210-2
Název z číselníku NIPEZ
Talíře
Hlavní místo plnění
Olomoucký kraj
Kód z číselníku CPV
39221210-2
Název z číselníku CPV
Talíře
Textové pole pro popis místa plnění
rekreační zařízení MORAVA Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Hornická 301, 788 32 Staré Město pod Sněžníkem kontaktní osoba: Petr Březina; tel.: 974 779 520; 731 553 003
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Talíře | 39221210-2 | Talíře | 80 ks talíř hluboký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 23 cm 80 ks talíř mělký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 27 cm |
Místo plnění
CZ071 | Olomoucký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 08. 2019 09:06 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
20. 08. 2019 08:53 | Uveřejnění zadávacích podmínek |