Dodání vestavěných pečících trub a varných desek
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání vestavěných pečících trub a varných desek
Systémové číslo NEN
N006/23/V00007408
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00007408
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
17. 03. 2023 12:45
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
28. 03. 2023 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Vestavěná pečící trouba 10 kusů Varná deska 10 kusů Dále viz příloha č. 1 této výzvy - Technická specifikace Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Jiří Löbl tel.: 974 823 397; e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Bartolomějská 306/7, Praha 1 - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
39710000-2
Název z číselníku NIPEZ
Elektrické přístroje pro domácnost
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39710000-2
Název z číselníku CPV
Elektrické přístroje pro domácnost
Název předmětu
Elektrické přístroje pro domácnost
Textové pole pro popis místa plnění
Policejní akademie ČR (hospodářská skupina SPJ Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy), Lhotecká 559/7, 143 01 Praha 4, kontaktní osoba pro přejímku zboží pan Svatopluk Nevrlý, tel.: 974 827 404; mobil: 731 350 850, e-mail: svatopluk.nevrly@pcr.cz
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 03. 2023 13:07 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
17. 03. 2023 12:45 | Uveřejnění zadávacích podmínek |