Dodání hygienických potřeb do policejních cel II
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání hygienických potřeb do policejních cel II
Systémové číslo NEN
N006/23/V00026527
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00026527
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
21. 09. 2023 12:20
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
03. 10. 2023 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Položka Materiál Množství (kusy) 1 Zubní kartáček 100 ks 2 Zubní pasta, objem 75 ml 100 ks 3 Hotelové mýdlo - gramáž min. 15 g 300 ks 4 Dámské hygienické vložky - balení min. po 10 ks 200 ks Další požadavky zadavatele: - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží- - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněného záručního listu do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - zadavatel si vyhrazuje právo požadovat předložení vzorků - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová tel.: 974 823 396; e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
39830000-9
Název z číselníku NIPEZ
Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39830000-9
Název z číselníku CPV
Čistící prostředky
Název předmětu
Čistící prostředky
Textové pole pro popis místa plnění
• PČR, OSPP pohotovostní a eskortní oddělení, Kongresová 2/1662, 140 00 Praha 4, kontaktní osoba p. npor. Bc. Petr Musil, tel. 731553070.
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 10. 2023 09:44 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
21. 09. 2023 12:20 | Uveřejnění zadávacích podmínek |