Dodání pevných disků /HDD/ 3,5" 8 TB
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání pevných disků /HDD/ 3,5" 8 TB
Systémové číslo NEN
N006/23/V00034846
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00034846
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
06. 12. 2023 12:30
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
12. 12. 2023 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Předmět plnění Disk pevný /HDD/ 3,5“ 8 TBHDD WD Purple 8TB 10 ks Další požadavky zadavatele - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - dodání předmětu plnění ihned po obdržení písemné objednávky veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)nejpozději do 22. 12. 2023 Zadavatel nepřipouští dodání předmětu plnění v roce 2024. - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Petr Hanzlík, DiS.; tel.: 974 891 315; e-mail petr.hanzlik@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle (pracoviště OTO SKPV) - zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace ním a účastníky výběrového řízení musí probíhat pouze elektronicky (tzn. cestou NEN nebo e-mailem). - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Odbor technické ochrany SKPV Kongresová 1666/2 140 00 Praha 4 - Nusle
Kód z číselníku NIPEZ
30210000-4
Název z číselníku NIPEZ
Stroje na zpracování dat (technické vybavení)
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
30210000-4
Název z číselníku CPV
Stroje na zpracování dat (technické vybavení)
Název předmětu
Stroje na zpracování dat (technické vybavení)
Textové pole pro popis místa plnění
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle (pracoviště OTO SKPV) Kontaktní osoba: Petr Hanzlík, DiS.; tel.: 974 891 315; e-mail petr.hanzlik@pcr.cz
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
14. 12. 2023 13:06 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
06. 12. 2023 12:30 | Uveřejnění zadávacích podmínek |