Dodání papírových ubrousků pro zařízení závodního stravování
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání papírových ubrousků pro zařízení závodního stravování
Systémové číslo NEN
N006/24/V00005867
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00005867
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
04. 03. 2024 11:53
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
13. 03. 2024 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Papírové ubrousky určené pro stravovací zařízení 100 kartonů (balení po 100 kusech) Rozměr ubrousku 300 x 300 mm Výrobek musí být v souladu se směrnicí EU č. 1272/2008 v platném znění Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněného záručního listu do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - zadavatel si vyhrazuje právo požadovat předložení vzorků - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: pí. Lenka Roubalová; tel.: 974 823 392 ; e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
33764000-3
Název z číselníku NIPEZ
Papírové ubrousky
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
33764000-3
Název z číselníku CPV
Papírové ubrousky
Název předmětu
Papírové ubrousky
Textové pole pro popis místa plnění
Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Zdeňka Sofroňová -731 553 015; 974 823 404)
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
26. 03. 2024 13:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
07. 03. 2024 09:24 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
07. 03. 2024 09:21 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
04. 03. 2024 11:53 | Uveřejnění zadávacích podmínek |