Detail
Základní informace
Úřední název
SILVA-LINE s.r.o.
IČO
26504561
DIČ
CZ26504561
Obec
Praha
Část obce
Kunratice
Ulice
Velké Kunratické
Číslo popisné
1306
Číslo orientační
18
PSČ
14800
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
13. 05. 2024
Evidenční číslo smlouvy
904080672.00.000/KRPA-38423/ČJ-2024-0000MT
Základní popis předmětu plnění smlouvy
1000 kusů značkovacích sprejů Tempo Marker pro krátkodobé značení 500 ks oranžový kód barevnice 142001 500 ks růžový kód barevnice 142003 Technická specifikace: neónový značkovací sprej obsah (netto) 500 ml trvanlivost min. 5 – 15 dnů každý sprej musí být vybaven směrovou tryskou pro postřik na zem Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: pí. Lenka Roubalová; tel.: 974 823 392 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1
Smluvní cena bez DPH
102 000,00
Smluvní cena s DPH
123 420,00
Smluvní cena s dodatky bez DPH
102 000,00
Smluvní cena s dodatky s DPH
123 420,00
Měna
CZK
Internetová adresa, na které je smlouva umístěna
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/28710091
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne