OS Praha 1 – revitalizace JS _ stavební práce_II

Základní informace


Název zadávacího postupu

OS Praha 1 – revitalizace JS _ stavební práce_II

Systémové číslo NEN

N006/22/V00027781

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2023-022787

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00027781

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na stavební práce

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

9 710 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

18. 10. 2022 11:50

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

13. 01. 2023 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Kateřina

Příjmení

Puldová

E-mail

kpuldova@osoud.pha1.justice.cz

Telefon 1

+420 221093286

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je revitalizace jednacích síní za účelem vytvoření maximálně funkčních prostor pro soudní jednání s ohledem na historické prostředí národní kulturní památky. Předmětem revitalizace je sedm jednacích síní - jedná se o jednací síně č. 4, 6, 9, 11, 12,15 a 126. Dodávka sedacího nábytku není předmětem plnění této veřejné zakázky, ale bude zadávána v samostatném zadávacím řízení veřejné zakázky na dodávky. Předmět plnění veřejné zakázky je detailně vymezen v projektové dokumentaci „Revitalizace jednacích síní Obvodního soudu pro Prahu 1“ zpracované projektantem REINVEST spol. s r. o., se sídlem K Novému dvoru 897/66, 142 00 Praha 4, IČO: 65410840 (dále jen "projektová dokumentace"), včetně soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (dále jen "soupis prací"), které jsou přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Doba plnění – zadavatel požaduje, aby realizace veřejné zakázky byla rozdělena do 3 etap, aby byl zachován plynulý chod soudu a soudních jednání: 1. etapa – jednací síň č. 126 - zahájení realizace této etapy do 90 kalendářních dnů ode dne účinnosti Smlouvy o dílo (dále jen „Smlouva“), která tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace, - řádné předání této etapy bez vad a nedodělků do 90 kalendářních dnů ode dne zahájení prací, které musí být v termínu výše uvedeném. 2. etapa – jednací síně č. 4, 6, 9 - zahájení realizace této etapy do 14 kalendářních dnů ode dne řádného předání 1. etapy bez vad a nedodělků, - řádné předání této etapy bez vad a nedodělků do 90 kalendářních dnů ode dne zahájení prací, které musí být v termínu výše uvedeném pro 2. etapu. 3. etapa – jednací síně č. 11, 12, 15 - zahájení realizace této etapy do 14 kalendářních dnů ode dne řádného předání 2. etapy bez vad a nedodělků, - řádné předání této etapy bez vad a nedodělků do 90 kalendářních dnů ode dne zahájení prací, které musí být v termínu výše uvedeném pro 3. etapu. Předmětné práce budou prováděny na základě podrobného harmonogramu provádění prací pro jednotlivé etapy, který bude sjednán dle pravidel stanovených v projektové dokumentaci a ve vzorové smlouvě, a to do dvaceti (20) kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy. Hlučné práce musí být prováděny mimo pracovní dobu soudu - zadavatele, přičemž však musí být dodržen noční klid dle právních předpisů. Budou umožněny práce o víkendech. Přerušení provádění prací v důsledku vyšší moci nebo sistace díla (viz čl. IV odst. 4 a 5 vzorové smlouvy) je vyhrazenou změnou závazku ve smyslu § 100 odst. 1 zákona. Místem plnění je sídlo zadavatele na adrese Obvodní soud pro Prahu 1, Ovocný trh 587/14, 112 94 Praha 1.

Kód z číselníku NIPEZ

45453100-8

Název z číselníku NIPEZ

Renovační stavební práce

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

45453100-8

Název z číselníku CPV

Modernizace budov

Název předmětu

Modernizace budov

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail17. 10. 2024 18:47Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail17. 10. 2024 18:47Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail24. 06. 2024 15:13Uveřejnění účastníků
Detail24. 06. 2024 15:13Uveřejnění výsledku
Detail24. 06. 2024 15:09Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail31. 03. 2024 19:06Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 05. 2023 14:57Uveřejnění písemné zprávy
Detail29. 05. 2023 14:43Uveřejnění účastníků
Detail29. 05. 2023 14:43Uveřejnění výsledku
Detail14. 04. 2023 13:45Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele

Evidence uveřejnění ve VVZ


29. 05. 2023 15:45F2023-022787Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu