Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
03/24/2025, 11:39 AM
Uveřejnění
Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zobrazit detail | Text vysvětlení zadávací dokumentace |
---|---|
Dotaz č.1 Předmět plnění zahrnuje správu kampaní v kanálech daných mediaplánem, ale nikde není možnost vyčíslit pracnost nasazení, správy a vyhodnocení kampaně. Celková částka 1 000 000 Kč je z logiky věci tedy určena na nákup médií a chybí možnost ocenit práci dodavatele. Prosíme o specifikaci, jak je toto ošetřeno, protože mediaplán umožňuje pouze definovat nabídku garantovaných jednotek, kterými je počet kliknutí. Náklady na správu a další režii je třeba zohlednit a rozpustit při nabídce prokliků. Celková částka zakázky je určena na její kompletní realizaci včetně režie, zadavatekl předpokládá, že tuto skutečnost zohlední dodavatel při tvorbě nabídky (nabídne o to méně prokliků) Dotaz č.2 Zadavatel uvádí, že veškeré kampaně budou spravovány v účtech Zadavatele. Předpokládá se tedy, že v nich má k dispozici vlastní metody plateb, příp. jinak vyřešené financování? Z jakého důvodu by pak byla celková částka 1 000 000 fakturována, pokud by byly prostředky strhávány z účtů Zadavatele? Pokud je to naopak, předpokládá Zadavatel, že Dodavatel bude mít v účtech Zadavatele vlastní platební prostředky? Předpokládáme, že tam, kde má zadavatel účet, bude spravováno z jeho účtů (NM v tuto chvíli nedisponuje funkčním účtem pro reklamu např. na Google), nicméně ano zadavatel předpokládá, že účty budou propojeny tak, aby prostředky byly strhávány přímo dodavateli. Zadavatel nemá ve svých účtech nastaveny metody plateb vedoucí k jeho bankovním účtům. |
Uveřejněné dokumenty
Zobrazit detail | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dotaz + odpověď.docx | Vysvětlení zadávací dokumentace | 03/24/2025, 11:39 AM | Dokument není zavirovaný |