Detail uveřejnění

Základní údaje


Zadávací postup

N006/25/V00008900

Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

03/24/2025, 03:18 PM

Uveřejnění

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text vysvětlení zadávací dokumentace


Zobrazit detail
Text vysvětlení zadávací dokumentace
DetailDOTAZ: Dotaz k mediaplánu: ve vyhledávací reklamě je pro ČR uvedeno umístění vyhledávač Google/Seznam. Znamená to, že dodavatel musí povinně zvolit obě tato umístění, nebo je na jeho zvážení, které umístění vybere? ODPOVĚĎ: Je na dodavateli, jakým způsobem mix zvolí s ohledem na cílovou skupinu a efektivitu kampaně. Zadavatele ale předpokládá zdůvodnění volby v případě zvolení pouze jednoho z vyhledávačů. DOTAZ: Dotaz ke kreativě: je v rámci této kampaně počítáno s dostatečným počtem vizuálů pro sociální sítě, které bude možné během kampaně nasazovat? Tzn., alespoň jeden nový vizuál týdně, a to jak pro reklamy ve feedu, tak pro stories? Plánuje objednatel pracovat i s videi? ODPOVĚĎ: V rámci kampaně je v tuto chvíli počítáno s 5 různými videy, 2 totožnými statickými vizuály s různým barevným pozadím a s fotografiemi přímo z výstavy dle potřeb dodavatele. Nicméně jako hlavní motiv chce zadavatel komunikovat vizuál výstavy.

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailDotaz + odpověď2.docxVysvětlení zadávací dokumentace03/24/2025, 03:18 PMDokument není zavirovaný