Dodávky kancelářských potřeb pro statutární město Zlín

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodávky kancelářských potřeb pro statutární město Zlín

Systémové číslo NEN

N006/22/V00005929

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00005929

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 03. 2022 08:56

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

08. 04. 2022 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Valerie

Příjmení

Lukášová

E-mail

valerielukasova@zlin.eu

Telefon 1

+420 577630427

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění rámcové dohody jsou dodávky kancelářských potřeb pro odbory, samostatná oddělení statutárního města Zlín a Městskou policii Zlín (jednotlivá místa plnění jsou jednotlivě uvedena v příloze č. 5 této výzvy), za podmínek stanovených závazným návrhem rámcové dohody, který je přílohou č. 3 této výzvy k podání nabídek, v rozsahu specifikovaném zadávací dokumentací, podle individuálních aktuálních potřeb zadavatele a podle jednotlivých výzev k poskytnutí plnění, resp. objednávek.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Zlínský kraj

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30192000-1Kancelářské potřeby

Místo plnění


CZ072Zlínský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 10. 2023 09:04Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail10. 08. 2022 08:37Uveřejnění účastníků
Detail10. 08. 2022 08:37Uveřejnění výsledku
Detail10. 08. 2022 08:31Uveřejnění účastníků
Detail10. 08. 2022 08:31Uveřejnění výsledku
Detail27. 04. 2022 13:11Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail17. 03. 2022 07:31Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail16. 03. 2022 08:56Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


05. 10. 2023 08:50F2023-044383Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu
25. 07. 2023 10:56F2023-032874Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu
26. 04. 2023 03:00F2023-017236Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu
12. 01. 2023 00:00F2023-002126Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu
10. 08. 2022 02:03F2022-032081Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu