Detail uveřejnění

Základní údaje


Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

16. 03. 2022 08:56

Uveřejnění

Uveřejnění zadávacích podmínek

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailPříloha č. 1 - Krycí list nabídky.docZadávací dokumentace včetně výzvy16. 03. 2022 08:56Dokument není zavirovaný
DetailPříloha č. 2 - Čestné prohlášení.docZadávací dokumentace včetně výzvy16. 03. 2022 08:56Dokument není zavirovaný
DetailPříloha č. 3 - Návrh rámcové kupní smlouvy.docZadávací dokumentace včetně výzvy16. 03. 2022 08:56Dokument není zavirovaný
DetailPříloha č. 4 - Seznam položek kancel. potřeb.xlsxZadávací dokumentace včetně výzvy16. 03. 2022 08:56Dokument není zavirovaný
DetailPříloha č. 5 - Dodací adresy.xlsZadávací dokumentace včetně výzvy16. 03. 2022 08:56Dokument není zavirovaný
DetailPříloha č. 6 - Osoby pověřené objednáváním přes e-shop.xlsZadávací dokumentace včetně výzvy16. 03. 2022 08:56Dokument není zavirovaný
DetailPříloha č. 7 - Čestné prohlášení.docZadávací dokumentace včetně výzvy16. 03. 2022 08:56Dokument není zavirovaný
DetailPřílohy návrhu rámcové kupní smlouvy.zipZadávací dokumentace včetně výzvy16. 03. 2022 08:56Dokument není zavirovaný
DetailVýzva k podání nabídky_Dodávky kancelářských potřeb pro statutární město Zlín.pdfZadávací dokumentace včetně výzvy16. 03. 2022 08:56Dokument není zavirovaný