Generální finanční ředitelství

Druh veřejné zakázky

Typ zadávacího postupu

Aktuální stav

Předpokládaná hodnota bez DPH

Lhůta aktuálního typu podání

Datum prvního uveřejnění

Datum posledního uveřejnění

Zobrazit detail
DetailN006/22/V00011731Poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem pro budovy Finanční správy ČR - Část 12 - FÚ pro Zlínský krajZadánGenerální finanční ředitelství01. 11. 2022 10:00
DetailN006/22/V00011728Poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem pro budovy Finanční správy ČR - Část 10 - FÚ pro Olomoucký krajZadánGenerální finanční ředitelství01. 11. 2022 10:00
DetailN006/22/V00011729Poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem pro budovy Finanční správy ČR - Část 11 - FÚ pro Moravskoslezský krajZadánGenerální finanční ředitelství01. 11. 2022 10:00
DetailN006/22/V00011724Poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem pro budovy Finanční správy ČR - Část 6 - FÚ pro Královéhradecký krajZadánGenerální finanční ředitelství01. 11. 2022 10:00
DetailN006/22/V00011725Poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem pro budovy Finanční správy ČR - Část 7 - FÚ pro Pardubický krajZadánGenerální finanční ředitelství01. 11. 2022 10:00
DetailN006/22/V00011717Poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem pro budovy Finanční správy ČR - Část 1 - FÚ pro hlavní město PrahuZadánGenerální finanční ředitelství01. 11. 2022 10:00
DetailN006/19/V00006115Poskytování recepčních služeb ve vybraných budovách OFS - Část 13 - "Poskytování recepčních služeb ve vybraných budovách OFS - ÚP v Chebu"ZadánGenerální finanční ředitelství05. 04. 2019 10:00
DetailN006/19/V00005024Poskytování recepčních služeb ve vybraných budovách OFS - Část 3 - "Poskytování recepčních služeb ve vybraných budovách OFS - ÚP v Českých Budějovicích"ZadánGenerální finanční ředitelství05. 04. 2019 10:00
DetailN006/22/V00011720Poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem pro budovy Finanční správy ČR - Část 2 - FÚ pro Jihočeský krajZadánGenerální finanční ředitelství01. 11. 2022 10:00
DetailN006/20/V00018305Úklidy a údržba IV. Část 2 - Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budovách Finančních úřadů v ČRZadánGenerální finanční ředitelství25. 08. 2020 10:00
DetailN006/20/V00018310Úklidy a údržba IV. Část 3 - Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budovách Finančních úřadů v ČRZadánGenerální finanční ředitelství25. 08. 2020 10:00
DetailN006/20/V00003357Úklidy XII. - Část 4 "Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Jihočeský kraj"ZadánGenerální finanční ředitelství01. 04. 2020 10:00
DetailN006/19/V00035680Úklidy a údržba III. - Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budovách Finančních úřadů v ČR - Část 2 - Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budově Finančního úřadu pro Plzeňský kraj, Územní pracoviště v TachověZadánGenerální finanční ředitelství30. 01. 2020 10:00
DetailN006/19/V00035678Úklidy a údržba III. - Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budovách Finannčích úřadů v ČR - Část 1 - Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budově Finančního úřadu pro Plzeňský kraj, Územní pracoviště Plzeň-jihZadánGenerální finanční ředitelství30. 01. 2020 10:00
DetailN006/19/V00035684Úklidy a údržba III. - Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budovách Finančních úřadů v ČR - Část 4 - Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budově Finančního úřadu pro Jihočeský kraj, Územní pracoviště v Jindřichově HradciZadánGenerální finanční ředitelství30. 01. 2020 10:00
DetailN006/21/V00009041Odpady - Část 14 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro Středočeský kraj, Na Pankráci 975/95, Praha 4ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009039Odpady - Část 13 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro Středočeský kraj, Na Pankráci 1685/17,19, Praha 4ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/20/V00009965Zajištění ostrahy objektu Finanční správy ČR - Orebitská, Praha 3 ZadánGenerální finanční ředitelství09. 06. 2020 10:00
DetailN006/21/V00009038Odpady - Část 12 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro hl. m. Prahu, Lehárova 1885/2, Praha - ModřanyZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009037Odpady - Část 11 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro hl. m. Prahu, Opatovská 964/18, Praha - Jižní MěstoZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009035Odpady - Část 10 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro hl. m. Prahu, Petrohradská 1486/6, Praha 10ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009032Odpady - Část 9 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro hl. m. Prahu, Českomoravská 220/29, Praha 9ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009029Odpady - Část 8 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro hl. m. Prahu, Trojská 1997/13a, Praha 8ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009028Odpady - Část 7 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro hl. m. Prahu, Peroutkova 30/59 a 263/61, Praha 5ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009027Odpady - Část 6 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro hl. m. Prahu, Orebitská 477/18, Praha 3ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009025Odpady - Část 5 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro hl. m. Prahu, Vinohradská 2488/49, Praha 2ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009024Odpady - Část 4 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Finanční úřad pro hl. m. Prahu, Štěpánská 619/28, Praha 1ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009021Odpady - Část 2 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Generální finanční ředitelství, Žitná 563/12, Praha 2ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/21/V00009009Odpady - Část 1 - Svozy odpadů na území hlavního města Prahy - Generální finanční ředitelství, Lazarská 15/7, Praha 1ZadánGenerální finanční ředitelství08. 06. 2021 10:00
DetailN006/20/V00029844Závodní stravování v budově Generálního finančního ředitelství Lazarská 15/7, Praha 1ZadánGenerální finanční ředitelství15. 12. 2020 10:00
DetailN006/19/V00027673Zajištění ostrahy objektu Generálního finančního ředitelství Žítná 563/12, Praha 2ZadánGenerální finanční ředitelství06. 12. 2019 10:00
DetailN006/21/V00021323Úklidy XVII. Část 1 - Zajištění úklidových služeb v budově Generálního finančního ředitelství, Žitná 563/12, Praha 2 ZadánGenerální finanční ředitelství24. 09. 2021 10:00
DetailN006/21/V00021324Úklidy XVII. Část 2 - Zajištění úklidových služeb v budově Generálního finančního ředitelství, Hvožďanská 2053/3, Praha 4ZadánGenerální finanční ředitelství24. 09. 2021 10:00
DetailN006/21/V00028802Úklidy XIX. - Zajištění úklidových služeb v budovách Finančních úřadů v ČRZadánGenerální finanční ředitelství31. 12. 2021 10:00
DetailN006/23/V00035825NKJ - rekonstrukce PZTS, VSS, EPS, SKV - PDZadánGenerální finanční ředitelství19. 01. 2024 23:59
DetailN006/20/V00029973Úpravy interaktivních formulářů PDFZadánGenerální finanční ředitelství15. 12. 2020 13:00
DetailN006/23/V00021675Pronájem licencí AEM FORMS se související podporou výrobceZadánGenerální finanční ředitelství04. 10. 2023 10:00
DetailN006/21/V00028156Pronájem licencí a provozní podpora AEM FORMSZadánGenerální finanční ředitelství29. 11. 2021 10:00
DetailN006/20/V00031421Technická popora a rozvoj aplikace elektronických dražeb APED ZadánGenerální finanční ředitelství03. 03. 2021 10:00
DetailN006/22/V00008383Provozní podpora, úpravy a aktualizace elektronických procesůZadánGenerální finanční ředitelství08. 07. 2022 10:00
DetailN006/22/V00020301Provozní podpora a úpravy aplikace Interní akty řízeníZadánGenerální finanční ředitelství13. 10. 2022 10:00
DetailN006/23/V00022302Pořízení 300 ks licencí HCL Domino Complete CollaborationZadánGenerální finanční ředitelství21. 09. 2023 10:00
DetailN006/18/V00013906Právní podpora pracovníků Finanční správy České republikyZadánGenerální finanční ředitelství28. 08. 2018 10:00
DetailN006/22/V00029457Upgrade SW Ataccama Integrated PlatformZadánGenerální finanční ředitelství19. 01. 2023 10:00
DetailN006/23/V00008034Produktová podpora SW ALVAO a úpravy SW dle zadavatele – II.ZadánGenerální finanční ředitelství03. 05. 2023 10:00
DetailN006/21/V00030517Technická a produktová podpora SW OBELISK, včetně úprav a aktualizaceZadánGenerální finanční ředitelství07. 01. 2022 10:00
DetailN006/21/V00010634Zajištění podpory IS AVISme v letech 2021 - 2025ZadánGenerální finanční ředitelství26. 07. 2021 10:00
DetailN006/20/V00030358Technická podpora a správa webů Finanční správy ČRZadánGenerální finanční ředitelství12. 03. 2021 10:00
DetailN006/21/V00024448Technická podpora HW a SW platformy OBELISK, modulu pro pečetění OBELISK SealZadánGenerální finanční ředitelství25. 01. 2022 10:00
DetailN006/21/V00025181Technická podpora IS VEMA v letech 2022 - 2025ZadánGenerální finanční ředitelství24. 01. 2022 10:00