Technická a produktová podpora SW OBELISK, včetně úprav a aktualizace
Základní informace
Název zadávacího postupu
Technická a produktová podpora SW OBELISK, včetně úprav a aktualizace
Zadavatel
Generální finanční ředitelstvíSystémové číslo NEN
N006/21/V00030517
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2021-045698
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00030517
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
10. 12. 2021 06:22
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
07. 01. 2022 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Karolína
Příjmení
Lacková
Titul za jménem
DiS.
Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz
Telefon 1
+420 296854443
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb technické podpory SW OBELISK, a to konkrétně k těmto službám: a) OBELISK VALIDATOR – modulu, který automatizuje validace elektronických podpisů a pečetí ve formátech a úrovních stanovených nařízením eIDAS, b) OBELISK TRUSTED ARCHIVE – modulu, který slouží k důvěryhodné archivaci elektronických dokumentů založené na aplikaci moderních ETSI standardů rozšířeného el. podpisu (AdES), c) OBELISK DIGITÁLNÍ SPISOVNA – funkční nadstavby elektronické spisové služby nabízející specifické funkce, které vyplývají ze zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „SW Obelisk“). Předmětem veřejné zakázky je poskytování paušálně hrazených služeb technické podpory při provozování a údržbě SW Obelisk. Dostupnost služeb technické podpory je v rozsahu 5x8. Služby technické podpory spočívají zejména v zajištění: a) poskytování služeb technické podpory (Service desk), b) řešení servisních hlášení, c) profylaxe a optimalizace systémového prostředí, d) opravných balíčků s opravami chyb provedených na základě testů dodavatele nebo servisních hlášení a jejich distribuci zadavateli, e) komunikace s dodavatelem navazujících informačních systémů, blíže specifikovaných v provozní dokumentaci, která bude dodavateli zadavatelem předána v souladu se Smlouvou o poskytování služeb (dále jen „smlouva“), f) služeb provedení změn konfigurace a revize nastavení všech částí SW Obelisk i SW Obelisk jako celku prostřednictvím vzdáleného připojení, (dále jen "služby technické podpory"). Předmětem veřejné zakázky je dále poskytování roční předplacené služby produktové podpory, která spočívá zejména v: a) bezplatném poskytování aktualizace podporovaných verzí SW Obelisk, b) přístupu k online službě pro ověření certifikátů, (dále jen „služby produktové podpory“). Předmětem veřejné zakázky je rovněž poskytování individuálních hrazených služeb technické podpory zadavateli při provozování a údržbě SW Obelisk (dále jen „služby na objednávku“), a to v maximálním objemu plnění 50 MD (1MD = 8 hodin práce jednoho pracovníka). Předmětem služeb na objednávku budou zejména: a) transformace a migrace dat v databázi, které není možné realizovat z aplikačního prostředí SW Obelisk, b) napojení dalších informačních systémů dle požadavků zadavatele. Způsob poskytování výše uvedených služeb, tj. služeb technické podpory, služeb produktové podpory a služeb na objednávku je blíže specifikován ve smlouvě, jejíž návrh tvoří Přílohu č. 1 ZD.
Kód z číselníku NIPEZ
72261000-2
Název z číselníku NIPEZ
Podpora programového vybavení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72261000-2
Název z číselníku CPV
Podpora programového vybavení
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení | ||
Systémové a podpůrné služby | 72250000-2 | Systémové a podpůrné služby |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 03. 2024 13:37 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
25. 01. 2023 13:29 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
27. 07. 2022 16:54 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
09. 03. 2022 07:00 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 03. 2022 06:57 | Uveřejnění účastníků | |||
09. 03. 2022 06:57 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 12. 2021 06:26 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
10. 12. 2021 06:22 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Evidence uveřejnění ve VVZ
03. 03. 2022 12:23 | 07. 03. 2022 02:10 | F2022-008653 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
07. 12. 2021 14:01 | 10. 12. 2021 02:08 | F2021-045698 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |