Pořízení nových informačních systémů a modernizace Technologického centra města Jaroměře

Základní informace


Název zadávacího postupu

Pořízení nových informačních systémů a modernizace Technologického centra města Jaroměře

Systémové číslo NEN

N006/18/V00018267

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2018-030767

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00018267

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

7 253 346,28

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

11. 09. 2018 13:48

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

16. 10. 2018 15:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Karel

Příjmení

Rejent

E-mail

rejent@ictplus.cz

Telefon 1

+420 608525693

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je dodání nových informačních systémů a dodání nového hardware a software k modernizaci technologického centra zadavatele a převedení vlastnického práva k předmětu veřejné zakázky na zadavatele. Budou dodány tyto nové informační systémy: 1. Formulářové aplikace (FA) - systém inteligentních formulářových aplikací umožňujících elektronizaci procesů uvnitř i vně (Portál občana) úřadu; 2. Helpdesk a Software Asset Management (HSAM) - zahrnuje: 2a) Helpdesk - systém pro správu, evidenci a kontrolu uživatelských požadavků pro oblast IT, 2b) Software Asset Management - systém pro správu a evidenci instalovaného SW a evidenci a správu licencí, 2c) Monitoring PC uživatelů - systém pro kontrolu a monitoring činnosti na PC, 2d) podpůrný SW pro IS HSAM - Kancelářský balík (klient pro práci se systémy Helpdesk a Software Asset Management), Globální komunikační nástroj (SW server pro centrální zpracovávání vzájemné komunikace mezi uživateli a IT oddělením v rámci systému Helpdesk). 3. Docházkový a přístupový systém (DaPS) – zahrnuje: 3a) systém evidující veškerý pohyb osob ve sledovaných objektech provázaný se zadavatelem v současné době používaným SW pro mzdy a personalistiku, 3b) potřebný a doplňující HW, nutný k jeho správnému chodu (docházkové terminály, UPS, lokální komunikační server). 4. Elektronická úřední deska (EUD) - zahrnuje: 4a) systém zajišťující dostupnost dokumentů uveřejňovaných na úřední desce 24 hodin denně propojený se stávající elektronickou spisovou službou; 4b) potřebný a doplňující HW, nutný k jeho správnému chodu (fyzická elektronická úřední deska – panel). Pro zajištění bezproblémového fungování nově pořizovaných informačních systémů bude pořízen následující HW a podpůrný SW k modernizaci technologického centra: 1. Server pro virtualizaci 2 ks; 2. Virtualizované diskové pole s tieringem 1 ks; 3. FC Switch vč. zónovacího SW 1 ks; 4. Zálohovací storage s deduplikací 1 ks; 5. Bezpečnostní firewall se zajištěnou dostupností bezpečnostních aktualizací min. 5 let 1 ks; 6. Záložní zdroj UPS 1 ks; 7. Podpůrný SW - serverový operační systém vč. 130x CAL licence, komunikační serverový SW pro chod IS Helpdesk vč. 130x CAL licence, replikační a zálohovací SW. Součásti předmětu veřejné zakázky a nabídkové ceny jsou dále zejména, nikoli však výlučně: • doprava předmětu veřejné zakázky do místa plnění, jeho vybalení a kontrola, • instalace HW v místě plnění a uvedení do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho nastavení a provedení dalších úkonů nutných pro to, aby HW mohl plnit sjednaný či obvyklý účel, • instalace SW v místě plnění a implementace do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho nastavení a provedení dalších úkonů nutných pro to, aby SW mohl plnit sjednaný či obvyklý účel, • dodání potřebného příslušenství HW, • migrace dat ze starého poštovního prostředí, • dodání technické dokumentace, zejména návodů k obsluze a údržbě, návodů k obsluze SW, katalogu náhradních dílů, v českém nebo anglickém jazyce, v rozsahu a provedení, které umožní bezproblémovou obsluhu HW a SW a uvedení do provozu, trvalý provoz a jeho údržbu, • zaškolení 2 zaměstnanců zadavatele v obsluze a údržbě dodaného HW a SW v rozsahu 24 hodin v místě plnění, • poskytnutí služeb technické podpory k programovému vybavení (SLA) v rozsahu přílohy č. 7 této zadávací dokumentace "Závazný text SLA smlouvy". Podrobněji je předmět veřejné zakázky specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace ("Technická specifikace - Informační systémy, HW a SW infrastruktura"), v příloze č. 6 zadávací dokumentace ("Závazný text Smlouvy o dodávce software a hardware a poskytnutí souvisejících služeb") a v příloze č. 7 zadávací dokumentace ("Závazný text smlouvy o technické podpoře programového vybavení (SLA)").

Kód z číselníku NIPEZ

48820000-2

Název z číselníku NIPEZ

Servery

Kód z číselníku CPV

48820000-2

Název z číselníku CPV

Servery

Textové pole pro popis místa plnění

Jaroměř, nám. Československé armády 16

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKancelářský automatizační balík programů48920000-3Kancelářský automatizační balík programů

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail27. 09. 2019 12:15Došlo k uveřejnění dokumentu Informace o výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky.
Detail22. 02. 2019 11:11Uveřejnění písemné zprávy
Detail27. 09. 2018 10:10Došlo k uveřejnění dokumentu Technická specifikace - informační systémy, HW a SW infrastruktura-k editaci.
Detail27. 09. 2018 10:08Došlo k uveřejnění dokumentu Technická specifikace - informační systémy, HW a SW infrastruktura.
Detail27. 09. 2018 10:06Došlo k uveřejnění dokumentu Změna zadávací dokumentace č. 1.
Detail17. 09. 2018 15:31Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_9_Stávající prostředí_ TC Jaroměř.pdf.
Detail17. 09. 2018 15:30Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_8_Seznam poddavatelů.pdf.
Detail17. 09. 2018 15:26Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_7_Závazný text smlouvy o technické podpoře programového vybavení (SLA).pdf.
Detail17. 09. 2018 15:24Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_6_Závazný text Smlouvy o dodávce software a hardware a poskytnutí souvisejících služeb.pdf.
Detail17. 09. 2018 15:22Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_5_Krycí list nabídky.pdf.

Evidence uveřejnění ve VVZ


06. 09. 2018 13:3910. 09. 2018 00:00F2018-030767Oznámení o zahájení zadávacího řízení