Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
08. 02. 2018 13:06
Uveřejnění
Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zobrazit detail | Text vysvětlení zadávací dokumentace |
---|---|
Dotaz: Na základě VŘ „Kreativní návrh a produkční zajištění kampaně IROP“ bychom vás rádi požádali o odpovědi na následující otázky: 1) Kampaň Zateplování Cílem je - změna obecného postoje z celkově negativního do alespoň neutrálního, ideálně do pozitivního - zvýšení povědomí o značce IROP Můžete prosím uvést, o jaké zvýšení se jedná? Z jakého číselného základu budeme vycházet a jakého máme docílit? 2) Kampaň Památky Cílem je - posílení pozitivního vztahu k Evropským fondům - zvýšení návštěvnosti stránky Czech Tourism a památek opravovaných z OP IROP Můžete prosím uvést, o jaké zvýšení se jedná? Z jakého číselného základu budeme vycházet a jakého máme docílit? Odpověď: Ad 1) Kampaň Zateplování: Úspěšnost kampaní nebude vyhodnocována na konkrétních číslech. Požadované podpoření změny postoje veřejnosti k problematice Evropských fondů se týká celkového vyznění spotu, který by měl prezentovat tu pozitivní část čerpání dotačních programů. Posílení povědomí o IROP se pak vztahuje k tomu, aby byl IROP odprezentován tak, aby byl dostatečně zaznamenán (po vizuální i zvukové stránce). Ad 2) Kampaň Památky: Úspěšnost kampaní nebude vyhodnocována na konkrétních číslech. Požadované podpoření změny postoje veřejnosti k problematice Evropských fondů se týká celkového vyznění spotu, který by měl prezentovat tu pozitivní část čerpání dotačních programů. Co se týká návštěvnosti stránek s památkami podpořenými z dotačních programů IROP, tato sekce bude na webu Czech Tourism teprve vznikat. Nicméně chceme dosáhnout navýšení součtu návštěvnosti stránek jednotlivých památek o přibližně 5%. |
Uveřejněné dokumenty
Zobrazit detail | |||||
---|---|---|---|---|---|
I. vysvětlení | Vysvětlení zadávací dokumentace | 08. 02. 2018 13:06 | Dokument není zavirovaný |