Nákup podpory pro Kernun Clear Web

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup podpory pro Kernun Clear Web

Systémové číslo NEN

N006/18/V00003214

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00003214

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

21. 03. 2018 16:44

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

28. 03. 2018 13:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Michal

Příjmení

Myslivec

E-mail

Michal.Myslivec@mmr.cz

Telefon 1

+420 224861648

Telefon 2

+420 731628366

Předmět


Popis předmětu

Podpora pro celé stávající řešení Kernun Clear Web (HW i SW) včetně modulů Business Intelligence a Antivirus, tj. pro řešení jako celek, a HW upgrade. Podpora je požadována na období od 1. 4. 2018 do 31.3.2019.

Kód z číselníku NIPEZ

72611000-6

Název z číselníku NIPEZ

Technické služby počítačové podpory

Kód z číselníku CPV

72611000-6

Název z číselníku CPV

Technická výpočetní podpora

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailHW upgrade na model Kernun Clear Web 40072611000-6Technická výpočetní podporaSoučástí HW upgrade na model Kernun Clear Web 400 bude: - HW appliance Kernun Clear Web model 400 (nová verze modelu 750, s ní plně kompatibilní). - HW záruka v režimu NBD on-site. - HW akcelerace pro modul Kernun Business Intelligence. - Přenesení SW licence, instalace, implementace, konfigurace nastavení a bezpečnostní politiky, zapojení a otestování funkčnosti.
DetailPodpora Kernun Clear Web model HW appliance 750 – 1 rok72611000-6Technická výpočetní podpora1. Subscription Kernun Clear Web - model HW appliance 750 - Přechod a implementace na nejnovější verzi produktu. - Dodávka veškerých upgradů SW a updatů databáze řešení. 2. Technická podpora řešení včetně modulů je požadována v rozsahu: - Support v režimu 8x5 (8:00 - 16:30). - Svěřená správa s podporou vzdáleného přístupu. - Garance vyřešení problému do 24 h od jeho nahlášení. - Změny nastavení konfigurace dle zadání zadavatele do 240 minut od nahlášení. - Možnost zadávání požadavků prostřednictvím help desku a to telefonicky, emailem, www rozhraním. - Instalace nových verzí SW. - Telefonická a e-mailová konzultace. - Vedení elektronického provozního deníku se záznamem všech provedených změn včetně jejich autorizace a času jejich provedení. - Řešení závad a zasílání informací o nesprávném chování produktu. 3. Administrátorské školení v místě sídla zákazníka v rozsahu 2x4h v českém jazyce.
DetailPodpora modulu Antivirus pro HW appliance 750 – 1 rok72611000-6Technická výpočetní podpora1. Subscription Antivirus pro HW appliance 750 - Přechod a implementace na nejnovější verzi produktu. - Dodávka veškerých upgradů SW a updatů databáze řešení. Zahrnuto je prodloužení stávající licence integrovaného antivirového software na další období. 2. Administrátorské školení v místě sídla zákazníka bude zahrnuto do celkové kvóty školení na produkt Kernun Clear Web (2x4h).
DetailPodpora modulu Kernun Business Intelligence pro HW appliance 750 – 1 rok72611000-6Technická výpočetní podpora1. Subscription Kernun Business Intelligence pro HW appliance 750 - Přechod a implementace na nejnovější verzi produktu. - Dodávka veškerých upgradů SW a updatů databáze řešení. 2. Administrátorské školení v místě sídla zákazníka bude zahrnuto do celkové kvóty školení na produkt Kernun Clear Web (2x4h).

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail06. 06. 2018 10:22Uveřejnění účastníků
Detail06. 06. 2018 10:21Uveřejnění výsledku
Detail28. 03. 2018 14:54Došlo k uveřejnění dokumentu Záznam o výběru dodavatele PMH.pdf.
Detail21. 03. 2018 16:44Uveřejnění zadávacích podmínek