Detail položky předmětu

Položka předmětu


Název položky

Podpora Kernun Clear Web model HW appliance 750 – 1 rok

Popis položky

1. Subscription Kernun Clear Web - model HW appliance 750 - Přechod a implementace na nejnovější verzi produktu. - Dodávka veškerých upgradů SW a updatů databáze řešení. 2. Technická podpora řešení včetně modulů je požadována v rozsahu: - Support v režimu 8x5 (8:00 - 16:30). - Svěřená správa s podporou vzdáleného přístupu. - Garance vyřešení problému do 24 h od jeho nahlášení. - Změny nastavení konfigurace dle zadání zadavatele do 240 minut od nahlášení. - Možnost zadávání požadavků prostřednictvím help desku a to telefonicky, emailem, www rozhraním. - Instalace nových verzí SW. - Telefonická a e-mailová konzultace. - Vedení elektronického provozního deníku se záznamem všech provedených změn včetně jejich autorizace a času jejich provedení. - Řešení závad a zasílání informací o nesprávném chování produktu. 3. Administrátorské školení v místě sídla zákazníka v rozsahu 2x4h v českém jazyce.

Kód z NIPEZ

72611000-6

Název z NIPEZ

Technické služby počítačové podpory

Musí plnit vybraný dodavatel

Ne

Kód z CPV

72611000-6

Název z CPV

Technická výpočetní podpora

Množství

1

Jednotka

ks

Parametry položky


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Přílohy položky


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.