Detail položky předmětu
Položka předmětu
Název položky
Podpora Kernun Clear Web model HW appliance 750 – 1 rok
Popis položky
1. Subscription Kernun Clear Web - model HW appliance 750 - Přechod a implementace na nejnovější verzi produktu. - Dodávka veškerých upgradů SW a updatů databáze řešení. 2. Technická podpora řešení včetně modulů je požadována v rozsahu: - Support v režimu 8x5 (8:00 - 16:30). - Svěřená správa s podporou vzdáleného přístupu. - Garance vyřešení problému do 24 h od jeho nahlášení. - Změny nastavení konfigurace dle zadání zadavatele do 240 minut od nahlášení. - Možnost zadávání požadavků prostřednictvím help desku a to telefonicky, emailem, www rozhraním. - Instalace nových verzí SW. - Telefonická a e-mailová konzultace. - Vedení elektronického provozního deníku se záznamem všech provedených změn včetně jejich autorizace a času jejich provedení. - Řešení závad a zasílání informací o nesprávném chování produktu. 3. Administrátorské školení v místě sídla zákazníka v rozsahu 2x4h v českém jazyce.
Kód z NIPEZ
72611000-6
Název z NIPEZ
Technické služby počítačové podpory
Musí plnit vybraný dodavatel
Ne
Kód z CPV
72611000-6
Název z CPV
Technická výpočetní podpora
Množství
1
Jednotka
ks