Svazek obcí "Drahanská vrchovina" - Elektronická úřední deska

Základní informace


Název zadávacího postupu

Svazek obcí "Drahanská vrchovina" - Elektronická úřední deska

Systémové číslo NEN

N006/22/V00014579

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00014579

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

3 129 500,00

Měna

koruna česká

Datum zrušení ZP

01. 07. 2022 16:00

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 06. 2022 16:53

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

07. 07. 2022 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Adam

Příjmení

Majchrák

E-mail

starosta@lulec.eu

Telefon 1

+420 775177509

Předmět


Popis předmětu

Předmětem zakázky je pořízení 9 ks venkovní elektronické úřední desky samostatně volně stojící včetně implementace HW a SW řešení. Elektronická úřední deska musí splňovat zadavatelem stanovené technické a provozní parametry, které jsou součástí zadávací dokumentace. Podrobná technická specifikace předmětu plnění veřejné zakázky s požadovanými technickými a provozními parametry jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace pod názvem „Technické specifikace elektronické úřední desky“ a jsou pro plnění předmětu veřejné zakázky závazné. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je: - doprava předmětu zakázky na místo plnění - zajištění instalace desky a napojení desky na elektrickou energii a datový kabel - zajištění kompletního softwarového propojení se systémy jednotlivých obcí - licence, pokud jsou k užívání předmětu zakázky nutné; - zprovoznění elektronické úřední desky - zaškolení zaměstnanců obecního úřadu jednotlivých obcí (v rozsahu 3 hodiny/obec) - předání veškeré dokumentace k elektronické úřední desce, softwaru, hardwaru vč. servisní dokumentace. Veškerá předaná dokumentace bude v českém jazyce. - poskytnutí servisní služby vč. aktualizací, zálohování dat a serverového zajištění v délce 60 měsíců od předání předmětu plnění veřejné zakázky. Předmět plnění veřejné zakázky bude plněn na základě kupní smlouvy.

Kód z číselníku NIPEZ

31682230-1

Název z číselníku NIPEZ

Grafické zobrazovací panely

Hlavní místo plnění

Jihomoravský kraj

Kód z číselníku CPV

31682230-1

Název z číselníku CPV

Grafické zobrazovací panely

Název předmětu

Grafické zobrazovací panely

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailGrafické zobrazovací panely31682230-1Grafické zobrazovací panely

Místo plnění


CZ064Jihomoravský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 01. 2023 07:42Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail01. 07. 2022 16:56Uveřejnění o zrušení
Detail01. 07. 2022 16:49Došlo k uveřejnění dokumentu Drahanska_EUD_oznameni_rozhodnuti_zadavatele_o_zruseni_zadavaciho_rizeni.pdf.
Detail28. 06. 2022 19:55Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail20. 06. 2022 16:20Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail17. 06. 2022 16:11Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail07. 06. 2022 16:53Uveřejnění zadávacích podmínek