Detail uveřejnění

Základní údaje


Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

01. 07. 2022 16:56

Uveřejnění

Uveřejnění o zrušení

Detail uveřejnění zrušení


Datum a čas rozhodnutí o zrušení

01. 07. 2022 16:00

Ustanovení §

§ 127 odst. 2 písm. d) ZZVZ

Odůvodnění

V průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, včetně důvodů ekonomických, pro které nelze po zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval, bez ohledu na to, zda tyto důvody zadavatel způsobil či nikoliv.

Bližší specifikace odůvodnění

Technická specifikace předmětu veřejné zakázky neposkytuje účastníkům zadávacího řízení zcela jednoznačný podklad a její potřeba doplnit a upravit. A to zejména s ohledem na požadovanou funkcionalitu elektronické úřední desky tak aby zadavateli nevznikaly dodatečné finanční nároky. Současně s úpravou požadavků na funkcionalitu elektronické úřední desky budou upraveny i hardwarové požadavky elektronické úřední desky. Zadavatel v současné době není schopen definovat časovou náročnost, kterou úprava a doplnění minimálních technických požadavků na předmět plnění veřejné zakázky bude vyžadovat. Po důkladném zvážení všech okolností a časových souvislostí dospěl zadavatel k závěru, že úprava technické specifikace předmětu veřejné zakázky a jejich minimálních technických požadavků představuje důvody hodné zvláštního zřetele pro které nelze po zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval. Proto zadavatel rozhodl o zrušení zadávacího řízení.

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailDrahanska_EUD_oznameni_rozhodnuti_zadavatele_o_zruseni_zadavaciho_rizeni.pdf 01. 07. 2022 16:56Dokument není zavirovaný