Rámcová smlouva: komunikační agentura pro realizaci kreativního řešení integrované komunikační strategie #brno2050
Základní informace
Název zadávacího postupu
Rámcová smlouva: komunikační agentura pro realizaci kreativního řešení integrované komunikační strategie #brno2050
Zadavatel
Statutární město BrnoSystémové číslo NEN
N006/18/V00011337
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00011337
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
27. 06. 2018 13:54
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
20. 07. 2018 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Ladislav
Příjmení
Zajíc
Funkce/pracovní pozice
vedoucí Oddělení ekonomicko-právního OMI MMB
zajic.ladislav@brno.cz
Telefon 1
+420 542173511
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky na služby – Rámcová smlouva: komunikační agentura pro realizaci kreativního řešení integrované komunikační strategie #brno2050 je naplnění potřeby na zajištění marketingové komunikace projektů Smart City Brno. Cílem veřejné zakázky je zajištění kreativního řešení integrované komunikační kampaně projektu #brno2050 a vysoké kvality konzistentních výstupů na celé období spolupráce. Koordinovaný přístup k tvorbě a realizaci komunikačních kampaní v rámci #brno2050 pak pomůže znásobit žádoucí efekt u cílových skupin. Smyslem integrované komunikační strategie #brno2050 bude zvyšovat povědomí o aktivitách města v oblasti strategického rozvoje a budoucnosti Brna. Kampaně pomůžou komunikovat Strategii #brno2050 a umožní naplnit marketingové cíle jednotlivých projektů #brno2050 a dalších projektů města, které budou její nedílnou součástí. Zajištěním komplexních služeb při tvorbě kreativních a mediálních strategií pro integrované marketingové kampaně zadavatele se rozumí průběžné poskytování jednorázových či opakujících se služeb zejména v následujících oblastech: 1. Návrh a tvorba kreativních strategií pro integrované komunikační kampaně 2. Zajištění obecných grafických prací 3. Návrh a tvorba komunikačních a mediálních strategií včetně on line strategií pro integrované marketingové kampaně v České republice 4. Realizace fotoprodukce v souvislosti s integrovanými marketingovými kampaněmi 5. Součinnost s dalšími externími agenturami (dodavatel webových řešení) 6. Návrh konceptu reklamních spotů a jejich kompletní produkční zajištění
Kód z číselníku NIPEZ
79340000-9
Název z číselníku NIPEZ
Reklamní a marketingové služby
Kód z číselníku CPV
79340000-9
Název z číselníku CPV
Reklamní a marketingové služby
Textové pole pro popis místa plnění
Místem plnění je sídlo zadavatele, tj. Dominikánské náměstí 196/1, 602 00 Brno a dále budovy, v nichž je umístěn Magistrát města Brna a dále jakékoliv místo výslovně určené zadavatelem, a to v rámci České republiky.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Reklamní a marketingové služby | 79340000-9 | Reklamní a marketingové služby |
Místo plnění
CZ064 | Jihomoravský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 07. 2018 07:33 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
20. 07. 2018 07:25 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
17. 07. 2018 16:57 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
03. 07. 2018 13:57 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
03. 07. 2018 11:43 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
29. 06. 2018 07:44 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
27. 06. 2018 13:54 | Uveřejnění zadávacích podmínek |