Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
17. 07. 2018 16:57
Uveřejnění
Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zobrazit detail | Text vysvětlení zadávací dokumentace |
---|---|
Otázka: Připravujeme nabídku za naši agenturu a chtěla jsem se zeptat na zadaný budget pro komunikační kampaň “Chytrá čtvrť Špitálka” ve výši 5 000 000 Kč bez DPH : - Obsahuje tento budget práce agentury a také produkční náklady ( výroba webu, jeho správa, produkční náklady spojené např. se spoty apod)? - Obsahuje tento budget také nákup médií? - V rámci mediální strategie máme doporučit pouze komunikančí kanály nebo také optimální výši nákladů do nákupu médií? Odpověď zadavatele: Na Váš dotaz zda budget 5 000 000 Kč bez DPH obsahuje práce agentury a také produkční náklady ( výroba webu, jeho správa, produkční náklady spojené např. se spoty apod)? Odpovídáme, že ano. Všechny zmíněné položky jsou součástí budgetu. Na Váš dotaz zda budget 5 000 000 Kč bez DPH obsahuje také nákup médií odpovídáme, že ano. Rozpočet 5 000 000 Kč je celkový rozpočet, který máme připraven na celou komunikační kampaň projektu “Chytrá čtvrť Špitálka”. Na Váš dotaz zda v rámci mediální strategie máte doporučit pouze komunikační kanály nebo také optimální výši nákladů do nákupu médií odpovídáme, že v rámci mediální strategie je žádoucí doporučit optimální výši nákladů do nákupu médií. |
Uveřejněné dokumenty
Zobrazit detail | |||||
---|---|---|---|---|---|
OTÁZKY A ODPOVĚDI 2 - Rámcová smlouva-integrovaná komunikační strategie _brno2050 | Vysvětlení zadávací dokumentace | 17. 07. 2018 16:57 | Dokument není zavirovaný |