Detail uveřejnění

Základní údaje


Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

17. 07. 2018 16:57

Uveřejnění

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text vysvětlení zadávací dokumentace


Zobrazit detail
Text vysvětlení zadávací dokumentace
DetailOtázka: Připravujeme nabídku za naši agenturu a chtěla jsem se zeptat na zadaný budget pro komunikační kampaň “Chytrá čtvrť Špitálka” ve výši 5 000 000 Kč bez DPH : - Obsahuje tento budget práce agentury a také produkční náklady ( výroba webu, jeho správa, produkční náklady spojené např. se spoty apod)? - Obsahuje tento budget také nákup médií? - V rámci mediální strategie máme doporučit pouze komunikančí kanály nebo také optimální výši nákladů do nákupu médií? Odpověď zadavatele: Na Váš dotaz zda budget 5 000 000 Kč bez DPH obsahuje práce agentury a také produkční náklady ( výroba webu, jeho správa, produkční náklady spojené např. se spoty apod)? Odpovídáme, že ano. Všechny zmíněné položky jsou součástí budgetu. Na Váš dotaz zda budget 5 000 000 Kč bez DPH obsahuje také nákup médií odpovídáme, že ano. Rozpočet 5 000 000 Kč je celkový rozpočet, který máme připraven na celou komunikační kampaň projektu “Chytrá čtvrť Špitálka”. Na Váš dotaz zda v rámci mediální strategie máte doporučit pouze komunikační kanály nebo také optimální výši nákladů do nákupu médií odpovídáme, že v rámci mediální strategie je žádoucí doporučit optimální výši nákladů do nákupu médií.

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailOTÁZKY A ODPOVĚDI 2 - Rámcová smlouva-integrovaná komunikační strategie _brno2050Vysvětlení zadávací dokumentace17. 07. 2018 16:57Dokument není zavirovaný