Technická podpora diskových polí EMC Symmetrix VMAX10k

Základní informace


Název zadávacího postupu

Technická podpora diskových polí EMC Symmetrix VMAX10k

Systémové číslo NEN

N006/20/V00000002

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00000002

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

01/02/2020, 12:40 PM

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

01/13/2020, 10:00 AM

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Vít

Příjmení

Tůma

E-mail

vit.tuma@mfcr.cz

Telefon 1

+420 257042768

Telefon 2

+420 724090308

Předmět


Popis předmětu

- Poskytování technického servisu podpory na místě v režimu 24x7 s reakční dobou do 30 minut a vyřešením problému do 4 hodin, - Nepřetržitý monitoring diskových polí diagnostickým prostředkem ESRS, - Odstranění problémů HW i SW systémů nahlášených automaticky nebo objednatelem, - Možnost otevření servisního požadavku telefonicky nebo elektronicky, - Výměna všech nefunkčních komponent bez dalších poplatků, dodání dílu vždy zajišťuje Dell, - Nárok na upgrade FW je-li dostupná nová verze.

Kód z číselníku NIPEZ

50312600-1

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

50312600-1

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Textové pole pro popis místa plnění

Letenská 525/15, 118 10 Praha 1 a Voctářova 9 - 11, 180 00 Praha 8

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailTechnická podpora diskových polí EMC Symmetrix VMAX10k50312600-1Opravy a údržba zařízení pro informační technologie- Poskytování technického servisu podpory na místě v režimu 24x7 s reakční dobou do 30 minut a vyřešením problému do 4 hodin, - Nepřetržitý monitoring diskových polí diagnostickým prostředkem ESRS, - Odstranění problémů HW i SW systémů nahlášených automaticky nebo objednatelem, - Možnost otevření servisního požadavku telefonicky nebo elektronicky, - Výměna všech nefunkčních komponent bez dalších poplatků, dodání dílu vždy zajišťuje Dell, - Nárok na upgrade FW je-li dostupná nová verze.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail02/18/2022, 12:13 PMUveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail01/18/2021, 10:50 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail01/17/2020, 10:33 AMUveřejnění účastníků
Detail01/17/2020, 10:32 AMUveřejnění výsledku
Detail01/02/2020, 12:40 PMUveřejnění zadávacích podmínek