Detail položky předmětu

Položka předmětu


Název položky

Technická podpora diskových polí EMC Symmetrix VMAX10k

Popis položky

- Poskytování technického servisu podpory na místě v režimu 24x7 s reakční dobou do 30 minut a vyřešením problému do 4 hodin, - Nepřetržitý monitoring diskových polí diagnostickým prostředkem ESRS, - Odstranění problémů HW i SW systémů nahlášených automaticky nebo objednatelem, - Možnost otevření servisního požadavku telefonicky nebo elektronicky, - Výměna všech nefunkčních komponent bez dalších poplatků, dodání dílu vždy zajišťuje Dell, - Nárok na upgrade FW je-li dostupná nová verze.

Kód z NIPEZ

50312600-1

Název z NIPEZ

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Musí plnit vybraný dodavatel

Ne

Kód z CPV

50312600-1

Název z CPV

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Množství

1

Jednotka

soubor služeb definovaných smlouvou

Parametry položky


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Přílohy položky


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.