Detail položky předmětu
Položka předmětu
Název položky
Technická podpora diskových polí EMC Symmetrix VMAX10k
Popis položky
- Poskytování technického servisu podpory na místě v režimu 24x7 s reakční dobou do 30 minut a vyřešením problému do 4 hodin, - Nepřetržitý monitoring diskových polí diagnostickým prostředkem ESRS, - Odstranění problémů HW i SW systémů nahlášených automaticky nebo objednatelem, - Možnost otevření servisního požadavku telefonicky nebo elektronicky, - Výměna všech nefunkčních komponent bez dalších poplatků, dodání dílu vždy zajišťuje Dell, - Nárok na upgrade FW je-li dostupná nová verze.
Kód z NIPEZ
50312600-1
Název z NIPEZ
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
Musí plnit vybraný dodavatel
Ne
Kód z CPV
50312600-1
Název z CPV
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
Množství
1
Jednotka
soubor služeb definovaných smlouvou