Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
15. 01. 2021 13:37
Uveřejnění
Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zobrazit detail | Text vysvětlení zadávací dokumentace |
---|---|
Otázka č. 1 Odpověď: Rozšířená specifikace záruční doby a zejména způsobu provádění záručních oprav platí pro položky, u kterých je uvedena. Zadavatel zároveň k tomuto doplňuje, že požadovaný rozsah (délka) zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění je specifikován pro všechny dodávané položky v písm. b) článku 3.2. Zadávací dokumentace, cit.: „zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění po dobu 3 let od dodání, včetně zajištění záručního servisu.“, a rovněž v Příloze č. 2 ZD (Závazný návrh rámcove dohody) v čl. II. odst. 1) písm. b), cit.: „zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění po dobu 3 let od dodání, včetně zajištění záručního servisu.“ a v čl. V. odst. 3), cit.: „Dodavatel poskytne na každé Dílčí plnění záruku za jakost (dále jen „záruka“) v délce 36 měsíců ode dne písemného protokolárního předání příslušného Dílčího plnění (dále jen „záruční doba“).“ a čl. V. odst. 8, cit.: „Dodavatel se zavazuje bezodkladně po obdržení reklamace Objednatelem reklamované vady prověřit a navrhnout způsob odstranění vad. Odstraňování vady je Dodavatel povinen zahájit do 24 hodin od jejího oznámení a dokončit nejpozději do 5 pracovních dnů od jejího oznámení. V případě objektivní nemožnosti dodržení uvedených lhůt, může být termín odstranění vad dohodnut jinak, a to písemnou formou s přihlédnutím k povaze vady a vhodnosti provádění prací.“ Otázka č. 2 Odpověď: Rozšířená specifikace záruční doby a zejména způsobu provádění záručních oprav platí pro položky, u kterých je uvedena. Zadavatel zároveň k tomuto doplňuje, že požadovaný rozsah (délka) zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění je specifikován pro všechny dodávané položky v písm. b) článku 3.2. Zadávací dokumentace, cit.: „zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění po dobu 3 let od dodání, včetně zajištění záručního servisu.“, a rovněž v Příloze č. 2 ZD (Závazný návrh rámcove dohody) v čl. II. odst. 1) písm. b), cit.: „zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění po dobu 3 let od dodání, včetně zajištění záručního servisu.“ a v čl. V. odst. 3), cit.: „Dodavatel poskytne na každé Dílčí plnění záruku za jakost (dále jen „záruka“) v délce 36 měsíců ode dne písemného protokolárního předání příslušného Dílčího plnění (dále jen „záruční doba“).“ a čl. V. odst. 8, cit.: „Dodavatel se zavazuje bezodkladně po obdržení reklamace Objednatelem reklamované vady prověřit a navrhnout způsob odstranění vad. Odstraňování vady je Dodavatel povinen zahájit do 24 hodin od jejího oznámení a dokončit nejpozději do 5 pracovních dnů od jejího oznámení. V případě objektivní nemožnosti dodržení uvedených lhůt, může být termín odstranění vad dohodnut jinak, a to písemnou formou s přihlédnutím k povaze vady a vhodnosti provádění prací.“ Otázka č. 3 Odpověď: Zadavatel požaduje splnění pouze parametrů uvedených ve sloupci „Technické parametry“ v Příloze č. 3 ZD (Typový seznam multimediálních přehrávačů). Sloupec „referenční výrobky“ je pouze informativní a formulace „nebo jiné rovnocenné řešení“ odkazuje pouze na parametry specifikované ve sloupci „Technické parametry“. Zadavatel tedy potvrzuje, že s ohledem na kritéria hodnocení nabídek vždy preferuje levnější řešení, které splňuje všechny požadavky zadavatele. Konkrétně pro uváděný HDMI vstup a sběrnici RS232 zadavatel navíc předpokládá, že nebude mít využití. S pozdravem Jolana Tousson |