Detail

Detail vysvětlení


Dotaz

Vážení, Žádáme vás o vysvětlení zadávací dokumentace. Náš dotaz se týká „přílohy č.3 - Typový seznam multimediálních přehrávačů“. Otázka č.1 - ID položky DMP003- V rámci ostatních položek seznamu požadovaných zařízení, je vždy uvedená minimální záruční lhůta 36 měsíců a SLA následující pracovní den. Máme rozumět tomu tak, že u položky DMP003 není délka záruky stanovena a SLA požadováno? Otázka č.2 - ID položky DMP004 – V rámci ostatních položek seznamu požadovaných zařízení, je vždy uvedená minimální záruční lhůta 36 měsíců a SLA následující pracovní den. Máme rozumět tomu tak, že u položky DMP004 není délka záruky stanovena a SLA požadováno? Otázka č.3 - ID položky DMP003 – Ve sloupci referenční výrobky je u této položky uvedeno - Raspberry PI 4B, Giada DN75 nebo jiné rovnocenné řešení. Z veřejně dostupných informací je však patrné, že se nejedná o rovnocenné zařízení, jak po cenové, tak technické stránce. Obecné technické parametry specifikované v dokumentaci sice poskytují obě dvě řešení, ale model Giada DN75 disponuje navíc HDMI vstupem a sběrnicí RS232. V případě Raspberry PI 4B se jedná o spotřební produkt, u modelu Giada DN75 o průmyslový design řešení 24/7. Srovnáním těchto dvou produktů tedy automaticky dochází k upřednostnění levnějšího řešení. Bylo by tedy vhodné, aby tato zařízení byla zařazena do samostatných kategorií zadávací dokumentace.

Text vysvětlení zadávací dokumentace

Otázka č. 1 Odpověď: Rozšířená specifikace záruční doby a zejména způsobu provádění záručních oprav platí pro položky, u kterých je uvedena. Zadavatel zároveň k tomuto doplňuje, že požadovaný rozsah (délka) zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění je specifikován pro všechny dodávané položky v písm. b) článku 3.2. Zadávací dokumentace, cit.: „zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění po dobu 3 let od dodání, včetně zajištění záručního servisu.“, a rovněž v Příloze č. 2 ZD (Závazný návrh rámcove dohody) v čl. II. odst. 1) písm. b), cit.: „zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění po dobu 3 let od dodání, včetně zajištění záručního servisu.“ a v čl. V. odst. 3), cit.: „Dodavatel poskytne na každé Dílčí plnění záruku za jakost (dále jen „záruka“) v délce 36 měsíců ode dne písemného protokolárního předání příslušného Dílčího plnění (dále jen „záruční doba“).“ a čl. V. odst. 8, cit.: „Dodavatel se zavazuje bezodkladně po obdržení reklamace Objednatelem reklamované vady prověřit a navrhnout způsob odstranění vad. Odstraňování vady je Dodavatel povinen zahájit do 24 hodin od jejího oznámení a dokončit nejpozději do 5 pracovních dnů od jejího oznámení. V případě objektivní nemožnosti dodržení uvedených lhůt, může být termín odstranění vad dohodnut jinak, a to písemnou formou s přihlédnutím k povaze vady a vhodnosti provádění prací.“ Otázka č. 2 Odpověď: Rozšířená specifikace záruční doby a zejména způsobu provádění záručních oprav platí pro položky, u kterých je uvedena. Zadavatel zároveň k tomuto doplňuje, že požadovaný rozsah (délka) zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění je specifikován pro všechny dodávané položky v písm. b) článku 3.2. Zadávací dokumentace, cit.: „zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění po dobu 3 let od dodání, včetně zajištění záručního servisu.“, a rovněž v Příloze č. 2 ZD (Závazný návrh rámcove dohody) v čl. II. odst. 1) písm. b), cit.: „zajištění záruky za jakost poskytnutého plnění po dobu 3 let od dodání, včetně zajištění záručního servisu.“ a v čl. V. odst. 3), cit.: „Dodavatel poskytne na každé Dílčí plnění záruku za jakost (dále jen „záruka“) v délce 36 měsíců ode dne písemného protokolárního předání příslušného Dílčího plnění (dále jen „záruční doba“).“ a čl. V. odst. 8, cit.: „Dodavatel se zavazuje bezodkladně po obdržení reklamace Objednatelem reklamované vady prověřit a navrhnout způsob odstranění vad. Odstraňování vady je Dodavatel povinen zahájit do 24 hodin od jejího oznámení a dokončit nejpozději do 5 pracovních dnů od jejího oznámení. V případě objektivní nemožnosti dodržení uvedených lhůt, může být termín odstranění vad dohodnut jinak, a to písemnou formou s přihlédnutím k povaze vady a vhodnosti provádění prací.“ Otázka č. 3 Odpověď: Zadavatel požaduje splnění pouze parametrů uvedených ve sloupci „Technické parametry“ v Příloze č. 3 ZD (Typový seznam multimediálních přehrávačů). Sloupec „referenční výrobky“ je pouze informativní a formulace „nebo jiné rovnocenné řešení“ odkazuje pouze na parametry specifikované ve sloupci „Technické parametry“. Zadavatel tedy potvrzuje, že s ohledem na kritéria hodnocení nabídek vždy preferuje levnější řešení, které splňuje všechny požadavky zadavatele. Konkrétně pro uváděný HDMI vstup a sběrnici RS232 zadavatel navíc předpokládá, že nebude mít využití. S pozdravem Jolana Tousson