Detail
Základní informace
Úřední název
BestDrive Czech Republic s.r.o.
IČO
41193598
Obec
Otrokovice
Část obce
Otrokovice
Ulice
Objízdná
Číslo popisné
1628
PSČ
76502
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
30. 07. 2024
Evidenční číslo smlouvy
545097/2024-6624
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí "Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel bude provedena dílčím způsobem. Rámcová dohoda bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu 24 měsíců a plnění bude prováděno na základě objednatelem vystavených Výzev. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová specifikace díla" (spotřební koš) viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová specifikace díla" (spotřební koš), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako nabídku. (Celková nabídková cena uchazeče vypočítaná v „příloze č. 1 - Cenová specifikace díla“ obsahující jednotlivé položky služby, která je součástí tohoto výběrového řízení a zároveň má sloužit jako příloha k Rámcové dohodě při výběrovém řízení, nestanovuje výši předpokládané hodnoty veřejné zakázky, ale slouží pouze pro nacenění jednotlivých položek služby a pouze pro vyhodnocení nabídek uchazečů.)¨ Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 2, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 12 měsíců na ND a 6 měsíců na práci. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Písemné čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem v poměru - nabízené ceny a vzdálenosti k místu plnění od místa zadavatele za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Smluvní cena bez DPH
123 966,94
Smluvní cena s DPH
150 000,00
Smluvní cena s dodatky bez DPH
123 966,94
Smluvní cena s dodatky s DPH
150 000,00
Měna
CZK
Internetová adresa, na které je smlouva umístěna
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/29643952
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne