Detail

Basic Information


Contracting authority

Úřad pro civilní letectví

Details of Published Information


Date of publication

12. 11. 2024 08:11

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
DetailDobrý den, níže naleznete vysvětlení zadávací dokumentace. Zadávací postup: N006/24/V00034076 - Software na ověření schopností bezpečnostních pracovníků v civilním letectví 1) V technické specifikaci, odst. 2.2 zadavatel uvádí, že SWN musí obsahovat testovací modul a tréninkový modul. Není zcela zřejmé, zda pod pojmem tréninkový modul je myšlen samostatný modul k testovacímu modulu nebo zda je požadován jeden modul, který obsahuje seznamovací relaci. Prosíme o vysvětlení. Odpověď: Obě varianty jsou přípustné - SWN může mít buď samostatný tréninkový modul, nebo testovací modul může obsahovat seznamovací relaci, která umožní, aby se operátor seznámil se SWN a jeho použitím a byl schopen absolvovat certifikační zkoušku v testovacím modulu bez negativního dopadu neznalosti předchozí práce s tímto SWN. Jak uvádí technická specifikace: „Absence samostatného tréninkového modulu je možná pouze v případě, že testovací modul umožňuje operátorovi před vykonáním certifikační zkoušky dostatečné seznámení se SWN, s jeho funkcionalitami a s jeho ovládáním.“. Záměrem zadavatele je tímto zamezit případům, kdy by případný neúspěch u zkoušky bylo možné přičítat jen neznalosti samotného prostředí a ovládání SWN. 2) V technické specifikaci, odst. 2.3 zadavatel uvádí požadavky na skladbu obrazů v certifikační zkoušce. Abychom předešli nedorozumění, prosíme o přesnou specifikaci požadavků pro procentní zastoupení obrazů s příslušným příznakem pro zavazadlo čisté, k prohledání a obsahující hrozbu (Clear/Search/Threat). Odpověď: SWN musí pro certifikační zkoušku použít pouze zobrazení zavazadel, u nichž je rozhodnutí operátora na základě snímku jednoznačně „CLEAR“ nebo „THREAT“, tedy nikoliv zavazadla „SEARCH“. V rámci certifikační zkoušky bude operátor o každém zavazadle rozhodovat pouze stylem „OK“ nebo „NOT-OK“, přičemž za „NOT-OK“ zavazadla se považují zavazadla obsahující legislativou zakázaný předmět pro danou kategorii (kabinová zavazadla/cargo). Složení sady zobrazení zavazadel musí respektovat zadání zadavatele pro danou testovací sadu v daném období (viz. odpověď na následující dotaz níže), přičemž požadavek na počet zobrazení obsahující hrozbu (tj. příznak „NOT-OK“) bude zadavatel definovat v rozsahu 25-50% z celkového počtu zobrazení. 3) Prosíme o bližší vysvětlení, co má zadavatel na mysli požadavkem „složení sady obrazů pro certifikační zkoušku musí být shodné po dobu definovanou zadavatelem a ke změně složení sady obrazů dojde do 1 měsíce od podání žádosti zadavatele na dodavatele SWN“, uvedeným v technické specifikaci, odst. 2.3. Odpověď: Záměrem zadavatele je, aby se pro certifikační zkoušku operátorů používala stejná sada zavazadel po definovanou dobu (tj. po dobu nižších jednotek měsíců bude každý certifikovaný operátor při zkoušce vyhodnocovat stejnou sadu zavazadel). Po uplynutí definované doby musí být SWN schopen obsah sady zavazadel změnit (buď samostatně/automaticky nebo prostřednictvím zásahu dodavatele SWN) podle parametrů definovaných zadavatelem v rozsahu bodu 2.3 technické specifikace, přičemž ke změně obsahu sady zavazadel musí ze strany dodavatele SWN dojít max. do 1 měsíce od podání žádosti zadavatele na dodavatele SWN, není-li SWN změnu obsahu sady zavazadel dle parametrů definovaných zadavatelem schopen provést samostatně/automaticky. S pozdravem Úřad pro civilní letectví