Poskytnutí podpory Call Centra
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Poskytnutí podpory Call Centra
Contracting authority
Český statistický úřadNEN system number
N006/24/V00000337
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00000337
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
08. 01. 2024 12:45
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
17. 01. 2024 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Petr
Surname
Čermák
petr.cermak@czso.cz
Phone 1
+420 274052352
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Zadávací dokumentace k zakázce „Poskytnutí Podpory Call Centra" Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Podpora Call centrum Specifikace: Podrobná specifikace plnění se nachází v příloze číslo 1 a číslo 2 této zadávací dokumentace. Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 17. 1. 2024 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Součástí nabídky musí být vyplněná příloha číslo 2. Termín dodání služby: Dodání služby na 5 měsíců (1. 2. – 30. 6. 2024) Cena: maximální cena je stanovena na 130 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Sankce: 1. V případě, že dodavatel poruší svoji povinnost poskytovat služby technické podpory nebo služby administrace ve sjednaném rozsahu, je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli a dodavatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 500,-- Kč (slovy: pět set korun českých) za každý započatý den, kdy nebyly služby technické podpory nebo služby administrace poskytovány ve stanoveném rozsahu. 2. V případě, že dodavatel poruší svoji povinnost dodržet úroveň SLA pro provoz IP telefonního systému ve sjednaném rozsahu, je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli a dodavatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 500,-- Kč (slovy: pět set korun českých) za každý započatý den výpadku hlasových služeb. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.
Code from the NIPEZ code list
72253200-5
Name from the NIPEZ code list
Systémová podpora
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72253200-5
Name from the CPV code list
Systémová podpora
SUBJECT-MATTER NAME
Systémová podpora
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 01. 2024 12:12 | Uveřejnění účastníků | |||
30. 01. 2024 12:12 | Uveřejnění výsledku | |||
08. 01. 2024 12:45 | Uveřejnění zadávacích podmínek |