Poskytnutí podpory Call Centra

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Poskytnutí podpory Call Centra

Contracting authority

Český statistický úřad

NEN system number

N006/24/V00000337

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00000337

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

08. 01. 2024 12:45

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

17. 01. 2024 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Petr

Surname

Čermák

EMAIL

petr.cermak@czso.cz

Phone 1

+420 274052352

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Zadávací dokumentace k zakázce „Poskytnutí Podpory Call Centra" Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Podpora Call centrum Specifikace: Podrobná specifikace plnění se nachází v příloze číslo 1 a číslo 2 této zadávací dokumentace. Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 17. 1. 2024 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Součástí nabídky musí být vyplněná příloha číslo 2. Termín dodání služby: Dodání služby na 5 měsíců (1. 2. – 30. 6. 2024) Cena: maximální cena je stanovena na 130 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Sankce: 1. V případě, že dodavatel poruší svoji povinnost poskytovat služby technické podpory nebo služby administrace ve sjednaném rozsahu, je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli a dodavatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 500,-- Kč (slovy: pět set korun českých) za každý započatý den, kdy nebyly služby technické podpory nebo služby administrace poskytovány ve stanoveném rozsahu. 2. V případě, že dodavatel poruší svoji povinnost dodržet úroveň SLA pro provoz IP telefonního systému ve sjednaném rozsahu, je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli a dodavatel je povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 500,-- Kč (slovy: pět set korun českých) za každý započatý den výpadku hlasových služeb. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Code from the NIPEZ code list

72253200-5

Name from the NIPEZ code list

Systémová podpora

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72253200-5

Name from the CPV code list

Systémová podpora

SUBJECT-MATTER NAME

Systémová podpora

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail30. 01. 2024 12:12Uveřejnění účastníků
Detail30. 01. 2024 12:12Uveřejnění výsledku
Detail08. 01. 2024 12:45Uveřejnění zadávacích podmínek