Zajištění podpory provozu a maintenance monitorovacího nástroje SafeQ
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajištění podpory provozu a maintenance monitorovacího nástroje SafeQ
Contracting authority
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovyNEN system number
N006/24/V00029955
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00029955
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
1,311,600.00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
09/24/2024, 03:00 PM
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
10/07/2024, 09:30 AM
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Aleš
Surname
Zoufalý
ales.zoufaly@msmt.cz
Phone 1
+420 234811559
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování licenční podpory (maintenance) a poskytování služeb podpory provozu programového vybavení v rozsahu 20 MD (20 člověkodnů) pro stávající licence SafeQ na dobu 48 měsíců od účinnosti smlouvy. Pod pojem poskytování licenční podpory (maintenance) jsou zahrnuty: • nároky zadavatele na veškeré budoucí aktualizace a upgrade používaného programového vybavení SafeQ vázaných na stávající licence po dobu 48 měsíců, • SLA pokrytá přímo výrobcem Y Soft Corporation, a.s., po dobu 48 měsíců. Specifikace SLA: Kritické chyby (výpadek systému) jsou odstraňovány v režimu reakční doba 4 hodiny v pracovní den (response time 4 hour) s opravou nejpozději do následujícího pracovního dne (fix time next bussiness day). Pod pojmem „poskytování služeb podpory provozu programového vybavení v rozsahu 20 MD“ jsou zahrnuty následující činnosti: • Zaškolení zaměstnanců na práci s tiskovým systémem • Proškolení administrátorů tiskového systému • Nastavení statistik a reportů tiskového systému • Přidání či odebrání zařízení do/z tiskového systému, na straně tiskového systému • Konfigurace tiskového systému • Analýza vytížení tiskového serveru a návrh optimalizace • Nastavení plánu zálohování tiskového systému Výše uvedené činnosti budou poskytovány na vyžádání zadavatele v maximálním rozsahu 20 člověkodnů po dobu trvání smlouvy.
Code from the NIPEZ code list
72261000-2
Name from the NIPEZ code list
Podpora programového vybavení
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
72261000-2
Name from the CPV code list
Podpora programového vybavení
SUBJECT-MATTER NAME
Podpora programového vybavení
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení | ||
Údržba a opravy programového vybavení | 72267000-4 | Údržba a opravy programového vybavení | ||
Zpracování dat | 72310000-1 | Zpracování dat |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
10/16/2024, 03:29 PM | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
10/07/2024, 03:02 PM | Došlo k uveřejnění dokumentu Zápis z otevírání nabídek_SafeQ.pdf. | |||
09/24/2024, 03:00 PM | Uveřejnění zadávacích podmínek |