RD na servis a revize potápěčských plicních automatik 2023-2024
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD na servis a revize potápěčských plicních automatik 2023-2024
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/22/V00032602
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00032602
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
30. 11. 2022 12:53
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
09. 12. 2022 18:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiří
Surname
Král
kralj8@army.cz
Phone 1
+420 973307031
Phone 2
+420 702008114
Fax
+420 973 307 030
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Účelem této dohody je provedení předepsaných ročních revizí, servisu, údržby a běžných oprav plicních automatik. Předmětem dohody je provést službu definovanou touto dohodou. Službou se pro účely této dohody rozumí provádění servisních prací, údržby a běžných oprav podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů a provedení revizí dle ČSN EN 250 z roku 2014 čl. 5.7.1., při zkoušce absolutním přetlakem 0,6 MPa – zkouška s využitím umělých plic dle dílčích objednávek (výzev) u potápěčských plicních automatik (dle seznamu u cenové nabídky v příloze č. 1) Závazek poskytovatele provést službu v rozsahu automatik APEX XTX 200, APEX XTX 50, SCUBAPRO MK25/S600, INTERSPIRO – obličejová maska. Závazek objednatele za řádně provedenou službu zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), dále oprávnění SOTD – PZ MO, platné oprávnění k činnostem na UTZ i v době provedení prací, řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců od 1. 1. 2023, nebo od podpisu dohody poslední smluvní stranou po tomto termínu. Ukončená bude uplynutím doby, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody.
Code from the NIPEZ code list
37412230-0
Name from the NIPEZ code list
Plicní automatiky
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
37412230-0
Name from the CPV code list
Plicní automatiky
SUBJECT-MATTER NAME
Plicní automatiky
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
14. 01. 2025 06:37 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
17. 01. 2023 13:13 | Uveřejnění účastníků | |||
17. 01. 2023 13:13 | Uveřejnění výsledku | |||
05. 01. 2023 11:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
30. 11. 2022 12:53 | Uveřejnění zadávacích podmínek |