RD na servis a revize potápěčských plicních automatik 2023-2024

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD na servis a revize potápěčských plicních automatik 2023-2024

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/22/V00032602

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00032602

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

30. 11. 2022 12:53

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

09. 12. 2022 18:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Král

EMAIL

kralj8@army.cz

Phone 1

+420 973307031

Phone 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Účelem této dohody je provedení předepsaných ročních revizí, servisu, údržby a běžných oprav plicních automatik. Předmětem dohody je provést službu definovanou touto dohodou. Službou se pro účely této dohody rozumí provádění servisních prací, údržby a běžných oprav podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů a provedení revizí dle ČSN EN 250 z roku 2014 čl. 5.7.1., při zkoušce absolutním přetlakem 0,6 MPa – zkouška s využitím umělých plic dle dílčích objednávek (výzev) u potápěčských plicních automatik (dle seznamu u cenové nabídky v příloze č. 1) Závazek poskytovatele provést službu v rozsahu automatik APEX XTX 200, APEX XTX 50, SCUBAPRO MK25/S600, INTERSPIRO – obličejová maska. Závazek objednatele za řádně provedenou službu zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), dále oprávnění SOTD – PZ MO, platné oprávnění k činnostem na UTZ i v době provedení prací, řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců od 1. 1. 2023, nebo od podpisu dohody poslední smluvní stranou po tomto termínu. Ukončená bude uplynutím doby, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody.

Code from the NIPEZ code list

37412230-0

Name from the NIPEZ code list

Plicní automatiky

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

37412230-0

Name from the CPV code list

Plicní automatiky

SUBJECT-MATTER NAME

Plicní automatiky

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail14. 01. 2025 06:37Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail17. 01. 2023 13:13Uveřejnění účastníků
Detail17. 01. 2023 13:13Uveřejnění výsledku
Detail05. 01. 2023 11:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail30. 11. 2022 12:53Uveřejnění zadávacích podmínek