Nákup služby – Kontroly, periodické zkoušky, opravy a likvidace hasicích přístrojů pro roky 2024 – 2027 pro Správy provozních středisek v regionální působnosti Brno uvedených v příloze č.2.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup služby – Kontroly, periodické zkoušky, opravy a likvidace hasicích přístrojů pro roky 2024 – 2027 pro Správy provozních středisek v regionální působnosti Brno uvedených v příloze č.2.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00023336

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00023336

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

výjimka

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

26. 08. 2024 13:24

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

04. 09. 2024 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Milan

Surname

Kováč

EMAIL

kovacm2@army.cz

Phone 1

+420 973229930

Phone 2

+420 725566294

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

- provedení kontrol, periodických zkoušek, oprava a likvidace ručních a pojízdných HP dle zákona č. 133/1985 Sb. o požární ochraně, v platném znění s použitím vyhlášky MV č.246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci); (viz Rámcová dohoda čl.II. odst. 1) - vystavení příslušných dokladů a protokolů o provedených kontrolách, periodických zkouškách a opravách HP, včetně záznamů o vyřazení HP z používání, je-li zákonný důvod pro vyřazení HP v souladu se zákonem a vyhláškou; (viz RD čl. II. odst. 2) - příslušné označení provedené kontroly a periodické zkoušky HP; (viz RD čl. II odst. 2) - odvoz HP k provedení periodické zkoušky, popř. opravy do místa provozovny/ sídla dodavatele a jejich dovoz na určené místo; (viz RD čl. II odst. 2) - odběr a odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP z používání k ekologické likvidaci v souladu s § 9 odst. 9 výše uvedené vyhlášky; (viz RD čl. II odst. 2) - bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze smlouvy č. 1 – „Cenová nabídka“, která bude nedílnou součástí rámcové dohody; (viz RD čl. II odst. 1) - objednavatel se zavazuje plnění převzít a zaplatit dodavateli dohodnutou cenu; (viz RD čl. II odst. 1) - měrné jednotky za požadované služby a náhradní díly – kus (ks); - s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena víceletá rámcová dohoda na poskytování služby; - platnost smlouvy bude od jejího oboustranného podpisu smlouvy do 31. srpna 2027 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy, pokud k tomu dojde dříve; (viz RD čl. IV. odst. 3)

Code from the NIPEZ code list

50413200-5

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

50413200-5

Name from the CPV code list

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

SUBJECT-MATTER NAME

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

Text field for describing the place of performance

místa plnění (tj. místa rozmístění HP) jsou uvedena v příloze smlouvy č.2 – „Rozmístění hasicích přístrojů“, která bude přílohou ke smlouvě s vybraným dodavatelem a je přílohou uveřejněné ZD; (viz RD čl. IV. odst. 1)

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail16. 09. 2024 11:09Uveřejnění výsledku
Detail16. 09. 2024 11:09Uveřejnění účastníků
Detail26. 08. 2024 13:24Uveřejnění zadávacích podmínek