RD na opravy, servis a údržbu vozidel ŠKODA 2025-2027

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD na opravy, servis a údržbu vozidel ŠKODA 2025-2027

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/25/V00007553

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00007553

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

1 000 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

12. 03. 2025 09:17

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

21. 03. 2025 12:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Král

EMAIL

Jiri.Kral@mo.gov.cz

Phone 1

+420 973307031

Phone 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Účelem dohody je zabezpečit trvalou provozuschopnost vozidel a dodržení servisních úkonů stanovených výrobcem vozidla. Závazek objednatele je za řádně provedenou službu zaplatit dohodnutou cenu. Závazek zhotovitele je provést službu definovanou touto dohodou. Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je služba: "opravy, servis a údržba vozidel ŠKODA" pro VÚ 6624 Bechyně, provádění servisních úkonů stanovených výrobcem vozidla, pravidelných technických údržeb a pozáručních běžných oprav osobních vozidel uvedených typových řad (viz návrh smlouvy) podle technických podmínek výrobce vozidla v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů. Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a typů uvedené techniky v závislosti na organizačních změnách v rezortu MO. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Dodavatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele s poskytnutím služby. Dodavatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě dodavatelem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Požadujeme k doložení: elektronicky podepsaný "Návrh smlouvy", který je k dispozici ve formě přílohy VZMR + požadujeme k doložení vyplněnou cenovou nabídku, která je také k dispozici ve formě přílohy VZMR-žádáme o kontrolu správnosti výpočtu. Doložit potřebná oprávnění k provozování požadované služby. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.

Code from the NIPEZ code list

50110000-9

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba motorových vozidel a příslušenství k nim

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

50110000-9

Name from the CPV code list

Opravy a údržba motorových vozidel a příslušenství k nim

SUBJECT-MATTER NAME

Materiály pro opravy silnic

Text field for describing the place of performance

provozovna zhotovitele

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

Yes

IEN system number

2502000558

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail12. 03. 2025 09:17Uveřejnění zadávacích podmínek