RD na opravy, servis a údržbu vozidel ŠKODA 2025-2027
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD na opravy, servis a údržbu vozidel ŠKODA 2025-2027
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/25/V00007553
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00007553
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
1 000 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
12. 03. 2025 09:17
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
21. 03. 2025 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiří
Surname
Král
Jiri.Kral@mo.gov.cz
Phone 1
+420 973307031
Phone 2
+420 702008114
Fax
+420 973 307 030
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Účelem dohody je zabezpečit trvalou provozuschopnost vozidel a dodržení servisních úkonů stanovených výrobcem vozidla. Závazek objednatele je za řádně provedenou službu zaplatit dohodnutou cenu. Závazek zhotovitele je provést službu definovanou touto dohodou. Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je služba: "opravy, servis a údržba vozidel ŠKODA" pro VÚ 6624 Bechyně, provádění servisních úkonů stanovených výrobcem vozidla, pravidelných technických údržeb a pozáručních běžných oprav osobních vozidel uvedených typových řad (viz návrh smlouvy) podle technických podmínek výrobce vozidla v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů. Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a typů uvedené techniky v závislosti na organizačních změnách v rezortu MO. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Dodavatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele s poskytnutím služby. Dodavatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě dodavatelem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Požadujeme k doložení: elektronicky podepsaný "Návrh smlouvy", který je k dispozici ve formě přílohy VZMR + požadujeme k doložení vyplněnou cenovou nabídku, která je také k dispozici ve formě přílohy VZMR-žádáme o kontrolu správnosti výpočtu. Doložit potřebná oprávnění k provozování požadované služby. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Code from the NIPEZ code list
50110000-9
Name from the NIPEZ code list
Opravy a údržba motorových vozidel a příslušenství k nim
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
50110000-9
Name from the CPV code list
Opravy a údržba motorových vozidel a příslušenství k nim
SUBJECT-MATTER NAME
Materiály pro opravy silnic
Text field for describing the place of performance
provozovna zhotovitele
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
Yes
IEN system number
2502000558
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 03. 2025 09:17 | Uveřejnění zadávacích podmínek |