Nákup gelových standardů pro interní kontrolu akreditované zkoušky pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup gelových standardů pro interní kontrolu akreditované zkoušky pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/25/V00000711
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00000711
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
13. 01. 2025 09:59
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
22. 01. 2025 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Dana
Surname
Koligová
dana.koligova@mo.gov.cz
Phone 1
+420 973487325
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup gelových standardů pro interní kontrolu akreditované zkoušky, kdy požadované gelové standardy jsou potřebné pro konkrétní námi používanou spekrofotometrickou metodu Hach stanovení volného chloru a slouží ke kontrole a kalibraci chlorkolorimetrů DR300, tudíž musí být s tímto přístrojem kompatibilní. Nelze zaměnit za jiné. Jedná se o materiál , který je nezbytný k plnění kritérií ČIA o.p.s. Požadujeme délku exspirace minimálně 20 měsíců od dodání produktů + dodání bezpečnostních listů. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Code from the NIPEZ code list
24324100-2
Name from the NIPEZ code list
Sloučeniny s aminovou funkcí
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
24324100-2
Name from the CPV code list
Sloučeniny s aminovou funkcí
SUBJECT-MATTER NAME
Sloučeniny s aminovou funkcí
Text field for describing the place of performance
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
13. 01. 2025 09:59 | Uveřejnění zadávacích podmínek |