Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/20/V00019426

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00019426

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

12. 08. 2020 09:47

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

08. 09. 2020 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Igor

Surname

Mathias

EMAIL

Igor.Mathias@army.cz

Phone 1

+420 973487311

Phone 2

+420 724283292

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře VZ 6848 Hlučín. Podrobný popis: Přehled požadovaného majetku a jeho podrobný popis naleznete v příloze č. 2 zadávací ch podmínek VZMR. Pro zpracování cenové nabídky požadujeme provedení vyměření rozměrů nábytku před samotnou výrobou. V cenové nabídce požadujeme stanovit ceny za každý požadovaný kus laboratorního nábytku samostatně, uvést rovněž cenu za dopravu, cestovné, montáž včetně instalatérských prací. Celkové náklady (tj. výsledná cena bez a s DPH v Kč uvedená v příloze číslo 2 bude vložená do ET NEN. Doprava a montáž nábytku je podmínkou. Prohlídka prostorů a provedení vyměření nábytku je stanovená v období od 24.8.2020 do 28.8.2020. Přesný termín vyměření dohodnout telefonicky s kontaktními osobami zadavatele (ing. Igor Mathias tel.: 724 283 292, pro laboratoř ing. Monika Hartmannová tel: 731 429 824 a MVDr. Štefan Majiroš tel.: 973 487 330(329). Přesný termín dovozu a montáže si vítěz VZMR dohodne nejméně 7 dní před realizací s výše uvedenými kontaktními osobami. Požadujeme předložit foto dokumentaci a popis poptávaného zboží. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat do sídla zadavatele, tj. VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 a to nejpozději do 30. 11. 2020 po podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové kalkulace v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle popisu v tabulce přílohy č. 2. Při zpracování cenové kalkulace – položkového rozpočtu dodržet stanovené požadavky na rozměry, typ materiálu, barvu a další požadované parametry dle zadávací dokumentace a upřesnění při provedení výměry. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče.

Code from the NIPEZ code list

39180000-7

Name from the NIPEZ code list

Laboratorní nábytek

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

39180000-7

Name from the CPV code list

Laboratorní nábytek

Text field for describing the place of performance

VZ 684809 Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailLaboratorní nábytek39180000-7Laboratorní nábytek

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail12. 08. 2020 09:47Uveřejnění zadávacích podmínek