Kancelářský materiál mimo CS
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Kancelářský materiál mimo CS
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00026436
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00026436
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
27. 08. 2024 12:34
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
05. 09. 2024 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiřina
Surname
Růžičková
eko662400@army.cz
Phone 1
+420 973307039
Phone 2
+420 702115665
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o nákup kancelářského materiálu mimo CS – folie, plastelína, fotografické papíry, křídy, atd. v počtech a typech dle přílohy č. 1 – tabulka a přílohy č. 2 - specifikace. ( dále jen zboží). Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis,RN, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH smlouvy je nedílnou součástí této VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění -t.j. VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení,atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.
Code from the NIPEZ code list
30192000-1
Name from the NIPEZ code list
Kancelářské potřeby
Main place of performance
Jihočeský kraj
Code from the CPV code list
30192000-1
Name from the CPV code list
Kancelářské potřeby
SUBJECT-MATTER NAME
Kancelářské potřeby
Text field for describing the place of performance
VÚ 6624 Bechyně
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ031 | Jihočeský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
21. 10. 2024 16:18 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
20. 09. 2024 12:17 | Uveřejnění výsledku | |||
20. 09. 2024 12:17 | Uveřejnění účastníků | |||
12. 09. 2024 14:12 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
27. 08. 2024 12:34 | Uveřejnění zadávacích podmínek |