Detail

Basic Information


Official name

KOBEX Bohemia s.r.o.

ORGANIZATION ID NUMBER

29266025

VAT NUMBER

CZ29266025

Municipality

Čestlice

Part of municipality

Čestlice

DESCRIPTIVE (STREET) NUMBER

289

Postal code

25101

State

Česká republika

Additional Information


DATE OF CONTRACT CONCLUSION

24. 09. 2024

CONTRACT REFERENCE NUMBER

523423/2024-6624

Basic description of the subject matter of the contract performance

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí " Servis, údržba a oprava techniky - manipulátor teleskopický JLG 4017 RS" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - Servis, údržba a oprava techniky - manipulátor teleskopický JLG 4017 RS bude provedena dílčím způsobem. Rámcová dohoda bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu 24 měsíců a plnění bude prováděno na základě objednatelem vystavených Výzev. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová specifikace díla" (spotřební koš) viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová specifikace díla" (spotřební koš), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako "Celkovou nabídkovou cenu". (Celková nabídková cena uchazeče vypočítaná v „příloze č. 1 - Cenová specifikace díla“ obsahující jednotlivé položky služby, která je součástí tohoto výběrového řízení a zároveň má sloužit jako příloha k Rámcové dohodě při výběrovém řízení, nestanovuje výši předpokládané hodnoty veřejné zakázky, ale slouží pouze pro nacenění jednotlivých položek služby a pouze pro vyhodnocení nabídek uchazečů.) Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 - "Ceny za ostatní náklady" (přeprava), zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 2 – „Ceny za ostatní náklady", zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako "Celkovou cenu za ostatní náklady dle přílohy č.2". Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 3, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 12 měsíců na ND a 12 měsíců na práci. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Písemné čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena stanovená v příloze č.1 a v příloze č.2 bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte ceny zadané do el. nástroje. Tyto ceny nemůžou být upraveny ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem v poměru - nabízené celkové ceny, ceny za ostatní náklady a míry slevy na ND za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

Contractual price excl. VAT

300 000,00

Contractual price incl. VAT

363 000,00

CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS EXCL. VAT

300 000,00

CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS INCL. VAT

363 000,00

Currency

CZK

Internet address at which the contract is located

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/30261844

SELECTED ECONOMIC OPERATOR IS IN AN ASSOCIATION OF ECONOMIC OPERATORS

No