Nákup diagnostických testů pro služební psy u VVetÚ Hlučín

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup diagnostických testů pro služební psy u VVetÚ Hlučín

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00026024

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00026024

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

23. 08. 2024 09:55

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

03. 09. 2024 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Martina

Surname

Thielová

EMAIL

thielovam@army.cz

Phone 1

+420 973487323

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostických testů pro služební psy u VVetÚ Hlučín pro provádění laboratorních vyšetřování vzorků odebraných v rámci výkonu veterinární léčebně preventivní péče a veterinárního dozoru. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Požadujeme délku minimální exspirace delší 12 měsíců od dodání zboží. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 kalendářních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.

Code from the NIPEZ code list

33141625-7

Name from the NIPEZ code list

Diagnostické sady

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

33141625-7

Name from the CPV code list

Diagnostické sady

SUBJECT-MATTER NAME

Diagnostické sady

Text field for describing the place of performance

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailDiagnostické sady33141625-7Diagnostické sady

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail06. 09. 2024 12:41Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail23. 08. 2024 09:55Uveřejnění zadávacích podmínek