Hutní materiál

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Hutní materiál

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/21/V00013800

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00013800

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

31. 05. 2021 10:27

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

09. 06. 2021 06:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Jiří

Surname

Jirout

EMAIL

jiroutj@army.cz

Phone 1

+420 973244338

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o nákup hutního materiálu dle bližší specifikace ve Specifikaci zakázky této výzvy. Na zboží požadujeme záruční dobu 24 měsíců. V případě technických dotazů kontaktujte prap. Vladimíra Šubrta, tel.: 602 440 458. Seznam materiálu a bližší specifikace viz Specifikace zakázky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky a statutárním orgánem podepsané Objednávky na nákup majetku nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Do Vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje pro prodej a dodání zboží, nabídnutá cena bude cenou konečnou. Součástí Vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF, který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky. Zakázka je brána vždy jako jeden celek, Vaše nabídka musí obsahovat všechny položky ze Specifikace zakázky, v případě nedodání byť jediné položky je považována za neúplnou a uchazeč bude vyřazen. Dodání zboží provést k VÚ 2120 Pardubice, Semtín 188, Pardubice, PSČ 530 02, v pracovních dnech v době Po-Čt 7:00-14:00, Pá 7:00-12:00. Termín závozu oznámit telefonicky předem. Doprava je na náklady prodávajícího. Pokud termín připadá na sobotu, neděli nebo svátek, počítá se jako nejzazší termín plnění následující pracovní den. Uchazeč je povinen dodat zadavateli zboží nové, doposud nepoužité, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům výrobce s doklady od výrobce nezbytnými k převzetí a užívání zboží v českém jazyce. V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu.

Code from the NIPEZ code list

44170000-2

Name from the NIPEZ code list

Desky, plechy, pásy a fólie související se stavebními materiály

Main place of performance

Pardubický kraj

Code from the CPV code list

44170000-2

Name from the CPV code list

Desky, listy, pásy a fólie související se stavebními materiály

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailDesky, listy, pásy a fólie související se stavebními materiály44170000-2Desky, listy, pásy a fólie související se stavebními materiály

Place of Performance


CZ053Pardubický kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail31. 05. 2021 10:27Uveřejnění zadávacích podmínek