Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/20/V00019426
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00019426
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
12. 08. 2020 09:47
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
08. 09. 2020 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Igor
Surname
Mathias
Igor.Mathias@army.cz
Phone 1
+420 973487311
Phone 2
+420 724283292
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře VZ 6848 Hlučín. Podrobný popis: Přehled požadovaného majetku a jeho podrobný popis naleznete v příloze č. 2 zadávací ch podmínek VZMR. Pro zpracování cenové nabídky požadujeme provedení vyměření rozměrů nábytku před samotnou výrobou. V cenové nabídce požadujeme stanovit ceny za každý požadovaný kus laboratorního nábytku samostatně, uvést rovněž cenu za dopravu, cestovné, montáž včetně instalatérských prací. Celkové náklady (tj. výsledná cena bez a s DPH v Kč uvedená v příloze číslo 2 bude vložená do ET NEN. Doprava a montáž nábytku je podmínkou. Prohlídka prostorů a provedení vyměření nábytku je stanovená v období od 24.8.2020 do 28.8.2020. Přesný termín vyměření dohodnout telefonicky s kontaktními osobami zadavatele (ing. Igor Mathias tel.: 724 283 292, pro laboratoř ing. Monika Hartmannová tel: 731 429 824 a MVDr. Štefan Majiroš tel.: 973 487 330(329). Přesný termín dovozu a montáže si vítěz VZMR dohodne nejméně 7 dní před realizací s výše uvedenými kontaktními osobami. Požadujeme předložit foto dokumentaci a popis poptávaného zboží. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat do sídla zadavatele, tj. VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 a to nejpozději do 30. 11. 2020 po podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové kalkulace v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle popisu v tabulce přílohy č. 2. Při zpracování cenové kalkulace – položkového rozpočtu dodržet stanovené požadavky na rozměry, typ materiálu, barvu a další požadované parametry dle zadávací dokumentace a upřesnění při provedení výměry. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče.
Code from the NIPEZ code list
39180000-7
Name from the NIPEZ code list
Laboratorní nábytek
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
39180000-7
Name from the CPV code list
Laboratorní nábytek
Text field for describing the place of performance
VZ 684809 Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Laboratorní nábytek | 39180000-7 | Laboratorní nábytek |
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 08. 2020 09:47 | Uveřejnění zadávacích podmínek |